Lauridsen : så lang tid tager det sgu da ik.... hehe...
Carsten Madsen, Slagelse : Hmmm... lad os lige snakke...
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
Lauridsen : så lang tid tager det sgu da ik.... hehe...
Carsten Madsen, Slagelse : Hmmm... lad os lige snakke...
Et lille 16" projekt på vej. Som så er blevet ændret til et 14"-15" projekt. Motoren blev startet op og gik godt.
IBA2000, har du din baja veteran forsikret? er det muligt at få sådan en forsikret billigt, den er jo ikke original.
Jeg kan se du giver 2kg om året, det er da yderst rimeligt, hvad selskab bruger du?
Bobby Green : Ser da super ud... smid endelig flere billeder... ;-)
samurai : jeg har haft den forsikret i GF og nu i FDM... jeg har ik kunne finde det billigere...
Ok, jeg har købt Dan's den blå, skal nok smide et par billeder ind. Er i fuld gang med at renovere. Så skulle der gerne komme en baja mere ud og trille.
hvad så samurai, skal du blive ved med at holde den sænket eller skal den hæves?? jeg har noget jagtvognsspindlere osv hvis du skal hæve dem :-)
Jeg ved det ikke rigtigt, jeg ser lige når jeg er færdig med den. Den bør jo nok være 'højbenet'.
ja det må næsten være enten eller....den mellemløsning du har nu er lidt bob bob :-)
Ja, det passer ikke rigtigt, men Knabstrup er ikke så langt fra Jyderup, så hvis jeg bestemmer mig for at lave det om, kan jeg kigge forbi?. Der er en masse småting jeg skal have købt først..
næh det er sgu tæt på :-) du kommer bare forbi hvis du lyster....vi kan sgu nok finde på noget bytte hvis du skal bruge jagtvognsdele.
ved godt den ikke er dansk men fuck den er fed ,, nogen burde lave sådanne en
hmmm ved ikke lige hvorfor den ikke vil upload
Hendrixxx, har du kun jagtvogns dele, eller har du noget til boblen?.
Gerne vi arbejder på den imorgen så ja der kommer nok lidt flere billeder,.
????
åh jeg har sgu meget mærkeligt liggende....primært til bobbel, men mange af delene går for øvrigt fint på jagtvogn :-)
Ok, jeg må stykke en liste sammen, så jeg kan få overblik over det. Jeg mangler ihvertfald en visker motor.
ok det har jeg sgu nok- kig bare forbi en dag, så kigger vi på det
samurai : vil du beholde de skærme som sidder på den???
ellers kan det være jeg for et sæt her inden længe... altså dem der passer til snuden på din baja... for dem du har på er sgu ik alt for kønne... hi hi...
Jeg har tænkt på at skære lidt i dem, runde de forreste hjørner, når den har været til syn. Men smid et par billeder af dem du har.
nogen der kender reglerne ang. kofanger montering på baja`er?
der er ingen regler for kofangere, men du skal have en motorbøjle bagpå. Varme og bevægelige dele skal være afskærmet- eller sådan var det engang. Idag synes der mange buggyer uden bøjle bagpå, så det kan du vel også :-)
Men Når du nu ombygger, så anskaf dig "detailforskrifter for motorkøretøjer". Der står alt hvad du må og skal. Husk i forbindelse med syn, er det dig der har dokumentationspligten for de ombygninger du har lavet.
Men fed baja du har slået sammen der :-)
På http://www.stickers.dk laver de alle de klistermærker du skal bruge til bilen når den er malet. Hvis du ikke finder hvad du søger derinde, laver han det gerne til dig for en billig penge
Hendrixxx tak for info.
Hendrixxx : Ja min baja er synet uden bøjle og pga udstødningen jeg kører med var det åbenbart heller ik nødvendigt med renskjuler til syn....
men det burde nok være der...
samurai : Det er de samme skærme som er på min baja...