Psp,1 spil, 1 film og 1000kr?
Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge bilen til, og konen er tosset, engang imellem kan man bare ikke lade være :0)
Jens
20240905
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
Psp,1 spil, 1 film og 1000kr?
Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge bilen til, og konen er tosset, engang imellem kan man bare ikke lade være :0)
Jens
20240905
Hej jeg kunne godt bruge den som donorbil,men der er sku langt til Nykøbing sjælland, så mit bud.2k hilsen fra nordjylland.
Hej Tobias... det var mig (Brian) som smsède til dig tidligere... jeg kan se mit bud ik er helt ved siden af....:)
jeg har fået et bud pr sms på 2500 fra pick up jens nogen bedre
1200 turnkey og 700 slag i skridtet......
hvad blev der af fælgene om jeg må spørge
Har du en mail eller et tlf nr jeg kan skrive til? Jeg kunne da også godt komme med nogle bytte bytte købmands foreslag:)
og der er faktisk ret gode dæk på
3000kr budt herfra........ 40931448
Hey type 1 tobias
Er den solgt ?
Ellers kommer jeg gerne og henter den ovre ved dig for * antal kroner. men du kan lige give mig en sms på 60621163
Så finder vi ud af noget.
Og går over 3k den skal ikke bruges til donor bil eller hugges op denne fine gamle dame skal have mange år endnu på gaden.
solgt til napalm
når så er julen overstået og napalm har åbenbart brugt sine penge på jule gaver eller også har han "glemt" vores aftalle, og han er ikke til at få fat i. Derfor er bilen til salg igen så kom frisk med bud men kun seriøse bud så pick up jens og napalm behøver ikke og komme med bud
bytte med et kvalitets stueanlæg
nej tak ikke bytte med stue anlæg
noget du mangler
automat gearkasse til bobel og en til en type 3 fastback
OKAY ØV ØV
1200 turnkey + nsu ro80..............mit bud står stadig ved magt!
Hvad skal du have for den i dk kr ?
Henrik
du kan få den for 3000 hvor bor du i dk
Holbæk
Henrik
du er velkommen til at komme og kigge på den jeg bor i vig så det er jo ikke langt væk
slet ikke nogen der skal have dette vinter projekt den kan fås for 3000 afhentet eller kom med et bud
du kan få 1000,- afhentet eller 2000,- leveret i slangerup