har tjekket vejret dernede og de lover op til 25-28grader :))))))
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
har tjekket vejret dernede og de lover op til 25-28grader :))))))
det bliver for vildt hvis det passer, men dmi kan man da kun se til torsdag og der bliver det dejlig varmt 25 grader men med regn.
Så skal vi da huske at pakke bikini og solhat, når vi kører med taget åbent og får sol :O)
er lidt tændt på og køre frostbil derned... alene man ska opleve noget i livet...
den har vidst aldrig været i hannover eller har den kylle ?
der findes bare kun en i verden som min... earlybay kummefryser vamdrup dybfrost
jamen tag du da den bil så er der masser af plads til kolde øl ;-)
ja vejret det holder sku ikke helt men det kan jo nå at blive bedere, det ser ud til at vejret bliver okay til turen. men men men lørdag er det ikke alt for godt, vi kan bare håbe det bliver bedere.
Så er det godt jeg ikke skal derned....:(...det er så trals med regnvejr....
nyd turen til dem der ikke har været der før,det er en mega stor oplevelse...:)
Frostbilen har været i Hannover
- og det glemmer jeg aldrig!
G.
Politi bilen har Kath på traileren. Det er deres opgave at høste det i samarbejde med retsmedicinsk ved ransagninger. Har en veninde der arbejder på retsmedicinsk, therefore I know. I Kbh. har politiet en større trailer til formålet. Sjovt nok :-)
Næhh nej.. Det der er en landbetjent der blev busted for at bruge firmabilen til privat brug..
Jeg kender ham der har taget billedet :)
Anyway.. God tur til jer alle!..
Nå ok, det var ikke særlig smart. Men ikke desto mindre så er den god nok den med Kath i Kbh.
gik frost bilen ik i stykker før den nåede hannover ?
vejret plejer næsten altid og bli godt i hannover osse selv om der er faldet lidt regn tidlig morgen så ska man tit i t-shirt kl 11
Rigtig god tur til jer alle !
er det stadig kl 10 fra dtc vejle?
Lars
yes vi prøver at holde tiderne så godt vi kan og i er velkommen til at ringe til mig hvis i bliver lidt forsinket eller i vil høre hvor langt vi er hilsen chang
40852716
kl.09,00 århus N e45
kl.10,00 dtc vejle
kl.10,20 Teria Hylkedal Vest resteplads kolding
I går lovede de regne både lørdag og søndag, så det går heldigvis den rigtige vej. ;))
Hvornår er det bedst at være på pladsen? Og hvor mange timer skal man sætte af? ;)
Nogen fra kbh. eller omegn der kan have en "mini" jailbar med ned til Gustav T. ?
@Zster: Hvis du er ude efter nogle specielt sjældne stumper skal du være der tidligt ...altså kl. 7 om morgenen eller noget i den stil, hvis du vil have de bedste chancher for at finde dem.
Hvis du ellers bare er dernede for at opleve stemningen og få en hyggelig dag er midt formiddag til midt eftermiddag fint.
Sidste år tror jeg Rasser og jeg var der fra omkring kl. 9 om morgenen og til efter præmieuddelingen midt på eftermiddagen og kørte mod DK igen omkring kl. 17-18 stykker. Det var helt fint efter min mening.
...men glem nu ikke Mel's Diner aftenen før, det er en mindst ligeså fed oplevelse!! :-)
Benzinfyret er monteret og tilsluttet de org. varmekanaler, så nu er vi klar til tur :-)
Det griber jo om sig det her! ;)
Hotel er hermed bestilt!
Er der nogen der kunne have lyst til at hive en rookie med rundt må i meget gerne lægge en sms på 60502520..