Snibeke "eller noget" er det kage ;0)
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Snibeke "eller noget" er det kage ;0)
Hej Curth
Jeg melder mig også til en lille parkeringsplads "på den rigtige side af bommen"... Kommer i det samme gamle tyskerskrot som JagtvognsThomas... ;-)
Michael
Curth, det er en aftale så :)
Type 1 nej "eller noget var" fordi jeg var meget dygtig til at skære rundstykker midt over sidste år OG sætte smør på bordet :) Af en eller anden grund har jeg ikke den store trang til at bage kage til 100+ personer :)
Snibeke.. Hvis du starter nu, og fryser dét ned ! Så der masser af tid ;0)
Jeg dukker også op...Tiden vil så vise om badekaret er klar til den tid...
Men giver gerne en øl til Allan...Han fortjener det sgu for hans altid hjælpsomme sind :o)
Kan det virkeligt være rigtigt, at der ikke er flere der kan finde lidt sponsor guf !!!! Der må da være en eller flere, der arbejder i et firma, der kan undvære noget reklame shit :0) Eller bare brandt inde med 2 flasker rødvin, fra deres julefrokost !!!! Kom frit frem :0)
mvh
Daniel
Hej Curth,
Jeg stiller op med en Buggy, hvis den ikke er solgt i mellemtiden.
Mvh.....Steen
Det Rullende Dækcenter, møder også op på dagen.. Hvis der nogen der lige har et dæk der skal lappes til den tid ;0)
Jeg kommer også
den blå vw1303s fra helsingør kommer også igen i år hvis vi ikke er der fra starten kommer vi et par timer senere skal lige hjem fra firma sommerfest :-))))))) vh Caspar & Louise
Jeg kommer også med en der må komme ind på den rigtige side, Vi SES.
Er der plads til flere?
Så kommer jeg i verdens mest tøsede tøsebil....
/Klynkejønke
også her.. hvis der plads til flere?
Jeg vil også meget gerne komme hvis der er plads?
mon ikke vi finder en plads til jer... det er jo et stort område... :-)
curth
Jeg kommer også forbi, håber der er plads til en til:)
Og jeg må melde pas på min tilmelding.
Det kan du ikke SorenJ, der er bindende tilmelding... ellers giver vi dit brugernavn til den anden, hehe :-)
Og handler i dit navn !
Hvis vejret vil, og min dumme arbejdsgiver holder sig væk så jeg har fri! Så dukker jeg op i mit badekar... :-)
Hej curthhansen
jeg bliver nød til at melde fra med den en bil sam jeg har tilmeldt da den ikke bliver færdig til den dag. så jeg kommer kun men en bil denne dag Hilsen Dan Zwicki (nr7).
En kommer også forbi, håber der er plads.
Henrik
God aften
kommer med 1 Bay & 2 unger...
Husk at have kontanter i lommen, da der ca 20 min's gåafstand begge veje til nærmeste bank. Hvis der skulle dukke en brugt del op, du bare ikke kan undvære !!
********************************************************************************
:0)
Godt set