rettet, sådan set også lige meget bare hun føre os til de gode is som vi nyder på billedet og finde den rette vej, vi er uden gps og kort så er jeres opgave at føre os frem he he
mvh jesper
rettet, sådan set også lige meget bare hun føre os til de gode is som vi nyder på billedet og finde den rette vej, vi er uden gps og kort så er jeres opgave at føre os frem he he
mvh jesper
Tak for info Erik. - Håber jeg når derop.
Jeg kommer nok ikke til bugs funny i år, så hvis nogen vil spise min mad lørdag aften og søndag morgen, er de velkomne!
God fornøjelse til jer alle!!(har bestilt til 2 voksne og 2 børn..)
Synchrotossen (stavefejl?) har meldt sig med sin kone og børn, så hvis det er ok med arrangørerne, har han overtaget min madbillet!!
V.H Rune
Gus & Lupo
Hvis det kniber med retningssansen så bare få DanskFødt til at hjælpe jer, så er der garanti for i ender på en pløjemark i Belgien hvor i kigger desperat efter en træfplads imens jeres gps siger "den er Go'" på to sprog.
Jow jow , bare hør efter når erFARingen taler.... Prøjserkassethomas og undertegnet ved besked, lol
Øv øv øv Rune!
Solnedgangen lørdag var malerisk og fantastisk.
Her et billede fra savannen :-)
Flere billeder følger.
tak for en go fredag aften :)))))
Vi vil da osse gerne takke for et enormt hyggeligt træf, hvor der var masser af tid til dæksparkeri, og vw snak.
Fint at få sat ansigter på de mange profiler herinde fra..
Et meget kreativt orienteringsløb, med masser af sjov, super !
Ungerne hyggede sig enormt, fine aktiviteter til dem også
Masser af fede biler, og hyggelige vw folkens , tak for i år
Mvh Fam. Clausen
FEDT Træf, og det var hyggeligt at få sat rigtige ansigter på nogle ;-) herinde fra.
og den fedeste latebay....der ik var skam sænket patineret eller rat.....den var bare lækker...
Også en hilsen fra Bornholm, med tak for et rigtigt godt træf og det var bare totalt godt orgeniseret, gode bad og toilet forhold, fantaskisk mad...
fedt at der var så mange forskellige biler at se på og ejere at hilse på...
Tak for godt og hyggeligt selskab hele weekenden.
Jeg har kun et lille minus og det er jeg var så uheldig at knække begge mine halskæder lørdag aften. Desværre har jeg tabt vedhænget med min brilliant i. Jeg ved godt at det lyder underligt, men jeg vil meget gerne bede jeg alle checke sålerne på jeres sko for at se om vedhænget skulle have sat sig fast i dem.
Ja jeg er lidt desperat, men vi har ledt alt andet igennem og jeg har ligget på knæ og ledt efter det længe, så jeg vil sætte pris på denne sidste lidt desperate handling i et forsøg på at få min brilliant igen.
Tak!
Jeg vil også gerne sige tak for et hyggeligt træf , som var lidt som i de glade dage fra 1990-2010 , faktisk syntes jeg festen lørdag aften og nat, var lige som de fede heftige fester vi havde da vi var unge og smukke , øh, det er vi jo stadig specielt kl. 4 om morgenen .
Også en stor tak til de lækre mænd bag baren ,i stramme underhylere og fantastisk faste baller ,skulle jeg skrive fra en anonym .
Det var også imponerende at Jønke røv kunne drikke 4 kander helt alene med sugerør .
Spøj til side , FEDT TRÆF SOM I GAMLE DAGE , hvor alle festede sammen , det træf gav sku helt lysten til det gamle VW liv tilbage igen .
Så et stort TAK skal lyde fra Gejr .
Flot træf. Mange sjove biler og nogle virkelige originale med alle de sjældne dele.
Det kan man godt forstå,for på stumpemarkedet var der virkelig dele at købe.Det er rart at vide hvis man skal lave en org. gl. VW eller en med tidstypisk Tuningsudstyr.Er der nogen der ved navnet på ham der solgte Richardt & Tobu Værk dobb. karburatorsæt og ham der solgte nye dørlåse?
Har lige været ude og aflevere præmien til Per Rasmussen i privaten i Kastrup.
Den blev han glad for :-)
Nye dørlåse må have været Anders = Lagerchefen her inde.
Øh stumpemarkede? der sov jeg vist på et tæppe ved bilerne.
mvh jesper
Ja det var Lagerchefen med låsene
Hvem var det der solgte tuningssæt??
Genau,
Ham med tundele er John Øhlers "fvee" her på nettet....
Ja, det er mig som har dørlåsene.
Vil lige benytte lejligheden til at sige tak for et hyggeligt træf og den gode køretur. Stor ros til den/de kreative hjerner bag rutebeskrivelsen, den var god.
Vh. Anders
Fra min side skal der lyde en tak alle som valgt at bruge weekenden på at deltage i vores træf - når man lægger så meget arejde i det, er det altid rart at se det bliver godt modtaget.
Sidste år var ønsket et mere udfordrende orienteringsløbet, så det lavede jeg i år. Det passede vist mere godt med længde og sværhedsgrad. Og mange tak for de rosende ord om orienteringsløbet.
Forhåbentligt ses vi alle igen næste år.
Vender helt sikkert tilbage til en gang "Rom og kugler" i 2011.
Bugs Funny er hygge og biler på et passende lavt plan for mig.
G.