Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Sælges/Byttes: Kadett B LS coupé 1968

Tags:
No tags yet.

(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Tak Allan , er vi ikke allesammen nogle tosser??

(permalink) Larsen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg har af og til,gennem en rum tid, været på Vw nettet, dog uden at være oprettet. Nu kan jeg bare ikke lade være at komme med et indlæg.
Jeg fatter ikke man ødelægger en mands salgsanonce med alle de kommentarer. Kan man ikke bare købe eller holde kæft. Det er en rigtig flot kadett,der er billeder så kan man jo selv se typen og kalde den det man vil og selvom man ikke er til den, kan man vel respekterer andres interesser. Er selv i golf 2 klubben med min restuererede 84 gti (hel original)2stk Ford klubber med min P5(også hel original)og VFR klub med min Honda Vfr, og kigger så med her pga af min nuværende tidssluger en VW type 1 fra 64. Det ene udelukker sku da ikke det andet. Har da godt nok ikke oplevet det de andre steder de 10-20 år jeg har været der. Håber da ikke det er tonen hos det luftkølede folk, men bare nogle enkelte tilfælde, jeg har været så uheldig at falde over. Det er jo slet ikke i henhold til de regler der er skrevet her, og som man tror der er retningslinier, når man bruger siden, der står bla. kun et minimum om andet end "luftbobler" og ikke at blande sig i andres salgsanoncer hvis ikke man vil købe
Mvh Jan

-------------------------------------------
Det handler om at lege
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Det er hverken første eller sidste gang du vil opleve dette jan.... Desværre! Jeg plejer at holde mig langt fra at deltage i disse " debatter" men denne gang var det min annonce der fik turen så må man jo skrive lidt.... Men ordet børnehave ramme desværre meget godt en gang imellem ! Hvis man kan lukke ørene og grine lidt af det er det her faktisk en ganske hyggelig side og tro det eller lad være der gemme sig faktisk i nogle tilfælde nogle flinke og hyggelige folk bag profilerne herinde ")

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Ja ja Larsen og hvad gør du så!

-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) Larsen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hej Mads ja ordet dækker ha ha,og self er der fleste seriøse, har læst mig til flere gode tips og ideer, da det er den første bobbel i de næsten 35 år jeg har rodet med biler, iøvrigt var min første bil en kadett B fra 71, dengang savlede jeg over den model du har der. Og nej jeg plejer heller ikke fare i blækhuset, men har en bekendt der satte en meget unik bil til salg, i et lign. forum. prisen blev haglet ned, af nogle få kvæulanter, det påvirker jo evt. købere. Nu skal man huske på det IKKE, er et lukket forum som sådan, hvis man googler efter en bil, som i dette tilfælde "Kadett LS coupe" kommer dette indslag frem, det kan nemt ødelægge salget for nogen. For en ordens skyld! den omtalte dame fik solgt til prisen, efter at have haft annoncen fjernet 1mdrs tid, og der efter satte den på veteranposten istedet

Mvh Jan

-------------------------------------------
Det handler om at lege
(permalink) trump Member
Skrev for 12 years siden | | | |

man kan da altid kende en opelmand.det er ham på stumpemarkedet med blød hat som står og kigger ned i sin pung et kvarter før han handler et nos. enblem til en halvtredser.;)

-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Trump! Det er vist meget godt ramt ") forresten så er den lilla notch jeg hentede ved dig i sne storm ") snart på gaden igen..... Den var ikke så sund som den så ud, men sådan er det med gamle biler")

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Det var jo nemmere hvis han sat en pris på bil, det var jo ligesom det der har startet det hele!!!!!!

(permalink) trump Member
Skrev for 12 years siden | | | |

det er det desværre nogle gange mads.havde selv kun notchen nogle dage før vi byttede.måske jeg har et anden rusten sag vi kan bytte med.
den er da fin din opel.

-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) HNC Member
Skrev for 12 years siden | | | |

JA, og modsat opel manden, kan man let kende VW folket på at bruge det samme kvarter på at skambyde et NOS emblem, for derefter forsøge at prakke sælger alt muligt skrammel i bytte - i stedet for at punge ud med halvtredseren ;-) HA!

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hnc ") korrekt!

Trump. Spyt ud hvad har du ") ja det er sådan med gamle biler, det ved vi alle forhåbentligt når vi handler , jeg er ikke så blå øjet så jeg regner med en bil i + 35 års alderen er rust fri når man begynder at pille i den....

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Lars4100 Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/22/Kadett_B_2_door_fastback_sedan_Rothenburg.jpg/800px-Kadett_B_2_door_fastback_sedan_Rothenburg.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/32/Opel_Kadett_B_Kiemenn_Coup%C3%A9_Lahti.JPG

så er der lidt billeder for det utrænet opel øje

800px-kadett_b_2_door_fastback_sedan_rothenburg.jpg
coupe

(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Lad os bare kalde den for en kadett b ls fastback for at få fred så....!

Så tager jeg resten med en evt køber!

Den bør absolut stadig koste det samme som en fin pre 64 bobbel uanset om det så er en coupe eller fastback eller den er rød eller grøn.... Jeg ved at der er langt imellem biler der er så originale som denne!

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Larsen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

http://www.fahrzeugbilder.de/name/einzelbild/number/6159/kategorie/PKW+Oldtimer~Opel~Kadett.html
Har så her fundet en coupe, dømt og beskrevet som sådan, udfra teksten i hvertfald, og til et oldtimer show, de burde ikke tage fejl, den ligner da påfaldene den der er til salg her, så mon nu ikke nok det er en coupe
Og her var så lige en mere, utroligt så mange der ikke ved hvad de kører i hva ha ha
http://www.flickr.com/photos/36604914@N07/5599195916/

-------------------------------------------
Det handler om at lege
(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 12 years siden | | | |

God vinterunderholdning, drenge :). Bare hold den kørende...

Fin Kadett iøvrigt, du har der. Har luret på den et godt stykke tid. Kan du ikk sende en sms med en priside?

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) Lars Olesen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Og super eksponering af salgs annoncen.... Go held med salget af den fine coupe/fastback/sportsvogns Kadett..

Og tak for et hyggeligt besøg i søndags

Lars

-------------------------------------------
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 12 years siden | | | |

;) Jeg klager ikke og det er fin underholdning ja......

Lars: Jo tak og iligemåde... du siger jo bare til når du skal køre MG og Kadett (coupé fastback) så bytter vi bare med den vogn bagerst i garagen... wink wink ;)

Larsen: Jeg giver dig helt ret, kender også opel folk der har rodet med opel i snart 50 + som også kalder den for Coupé..... Men men!

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Larsen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg kan godt lide man har saglig begrundelse for sine påstande, har søgt lidt på coupe det er fransk og betyder noget som! at skære!i dette tilfælde "sporty beskæring"/version af en sedan. Hvis man går ind på opels historie er alle kadetter LS, coupe versioner, dvs beskårne=coupe udgaver af sedan . Nogle af dem betegnes så Ls Coupe og en gør ikke. Dvs 3 forskellige coupe udgaver man kalder forskellige navne for at kende forskel, det ændre ikke ved den kendsgerning at den type karosse er en coupe inden for alle mærker .
http://da.wikipedia.org/wiki/Coup%C3%A9

Mvh

-------------------------------------------
Det handler om at lege
(permalink) Simon Aronsson Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Jeg syntes den er fin;-) men har ikke en 64`er og bytte med. men held og lykke med det ;-)

Simon

4r0hidlvo51bz5sp5.gif

-------------------------------------------
29936772
aronsson@hotmail.dk
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Er coupe/fastback diskussionen ikke den samme som Cabriolet/convertible/drophead diskussionen.. Samesame but different?

Ok, der er simpelthen 3 forskellige verioner af Opel kadett B coupe/fastback?

opel-kadett-b-coupe-a18433052.jpg
2008aug01-489277d72519e.jpg
53219556_pr.jpg

-------------------------------------------
(permalink) trump Member
Skrev for 12 years siden | | | |

den var god nok hnc.selvfølgelig bare lidt harmløst gas.
men mads jeg har kun nogle motorcykler/scootere og min 79 dobbeltkabine.alt selvfølgelig på projektstadier af forskellig grad.

-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) brianbhansen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

En ting kan alle indlægne gavne, annoncen ligger hele tiden i over skrifterne...:)

-------------------------------------------
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
(permalink) HGE Inactive
Skrev for 12 years siden | | | |

Så vil jeg lige indskyde mht de 3 billeder

Kadett fastback

Kadett coupe ls

Kadett kiemen coupe

Kært barn har mange navne

Så den røde Kadett er en fastback

Søg på wiki Kadett b fastback

(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Yes men ingen handel endnu ") denne er købt som kadett l s coupe ved en af vist nok Danmarks ældste Opel forhandler.... Men de kan jo have taget fejl den gang!

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Trump.... Hvor langt er Crew Cappen kommet siden sand blæsningen? ")

-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555

Reply »

You must log in to post.