Hvis det er i det prisleje vi regner, så bliver det stående, 2for hjulene og 2for sæder, er nok tættere på..
56´er projekt
61´ragtop... Tlf 40831782
Hvis det er i det prisleje vi regner, så bliver det stående, 2for hjulene og 2for sæder, er nok tættere på..
Helt iorden , det var som sagt bare et bud.
Og det var det jeg bad om, ved ikke helt hvad det forskellige er værd, men mangler ikke penge så vil hellere ha det på hylderne end gi det væk..
kan du ikke gi mig en ca pris på den forbro.
Fair nok og tingene er det værd som du synes. Vi kunne mødes på halvvejen, hvis det var noget?
Ingen der mangler en tysk roadster ??? Gi et bud, den hvide forbro er solgt, men der sidder en til på bunden under den røde..
hvad havde du ca. regnet med at du ville have for det hele?
8000?
Er der en komplet motor med alle skjold og køleren i "doghouse" udenpå blæserskjoldet? Står de i Viborg? Så er jeg køber!
mvh
Jan
Hej jan.. Havde ikke set du skrev, ja der er en komplet motor, om køleren er i doghouse ved jeg ikke? Og de står lige uden for viborg
lige et par billeder mere..
vil du sælge kun roadster karosseri..har du papirer på ombygningssæt. evt. pris
Hej har du et tlf nr man kan ringe på vis man vil se bilen.
Hej H-Dan.. Det står i bunden af alle mine indlæg, du ringer bare.
Ingen der kan bruge en rusten roadster?
Du ikke begyndt at sælge nogle dele fra den endnu ? :)
Hva mangler du, Nicolai?
Kunne godt ha interesse i kalechen
2500 og så får du karrossen med...
Lyder spændende... vender lige tilbage til dig... :)
Hvor i landet står den ?
Og er den tyske bund med papirer hvor der står det er en roadster ?
den står lidt udenfor viborg:)
Hej VogelT.. Ja den er med tyske papirer hvor der er skrevet at den er ombygget til roadster.. Og som Per skriver så står den lidt uden for Viborg
Allright, så burde den jo være til at indregistrere uden de store fix faxerier...
Jeg har egentlig projekter nok, men den frister alligevel lidt hehe
Hvor pænt er roadster sættet monteret på karossen ? Tænker om det er flækket osv