stadig tilsalg
mail. wbsvvs@gmail.com tlf. 28 56 64 18
stadig tilsalg
kunne du være intraseret i min jagt vogn og mønt min vej
vsmeden
er desvær ikke til jagtvogn
stadig til salg
Hvis du har flere billeder.. mest af det rust der er og kan sende dem til Hummel206@hotmail.com Så har jeg en kammerat der kunne være rigtig lun på den...
Tommy
hey Hummel
ja skal lige prøve at se om jeg kan få taget nogle men nu ved jeg ik hvor i kommer fra men er nok nemmere at komme og se den så får i også et bedre indtryk af den
Hey...
Vi er fra vestfyn så det er jo desværre lidt af en tur... Men hvis billederne viser det værste rundt omkring kan vi tage en beslutning om at komme over...
okay ser lige om jeg kan få taget nogle her i dag eller i morgen
Stadig ingen billeder?
nej jeg ved det har haft nogle lange arbejds dage og så har det været mørkt når jeg er kommet hjem men ser lige hvis ikke det er for mørkt når jeg har fri idag skal jeg nok lige tage nogle og sende
har du stadig ikk fået dig taget sammen til at få taget nogle nye og ordentlige billeder af vognen. ?
Originalen
hehe nej har ikke fået taget mig sammen enu har 1000 andre ting om ørene for tiden men må lige se om jeg kan nå det her en af dagene
okay. godt nok.
Billeder.. ?
Er det en fjern by i rusland, eller er der en lille mulighed for at se noget til karossen rustmæssigt i form af billeder efter 3 ugers venten. ?
// Simon.
Er den solgt?
peter77 nej den er ikke solgt den står her stadig
til jer jeg har lovet flere billeder i må komme og se den hvis i er intreseret for har ikke tiden til at få taget nogle og ellers er det mørkt når jeg kommer hjem
så fik jeg taget lidt flere billeder
sådan en orange bobbel kan blive supercool - 7000 kr er jo peanuts manner
ny pris 6000kr
bytte med en scooter og lidt guld til dig
vwmanden1979
hvad er det for en scooter billede?
og kommer an på hvad du vil give af guld oven i?
Hej.
Kan du sende mig dit nummer på 23270719 hvis den ikke er solgt endnu ?
mvh
Mick
hey mick
mit nummer er 28 56 64 18
solgt?
har du mail man kna kontakte dig på..
evt. svar på min mail.
solgt?
har du mail man kna kontakte dig på..
evt. svar på min mail.