Vil vildt gerne ha logoet med VW i midten i meget stort på front-hjelmen.
Møller Racing Team
VW Transporter T2 1975
VW Bobbel 1968
Vil vildt gerne ha logoet med VW i midten i meget stort på front-hjelmen.
Jeg mener helt klart at det nederste forslag med den stiliserede VW-motor, er for fedt!
Den med VW mærket er sgu passé.. Det ligner fuldstændig den vi allesammen fik på overarmen eller skulderbladet engang i 90'erne..
Kom nu ind i det nye årtusind!
Virkelig nogle fede logoer.. Det sidste med kilremmen er rigtig hardcord ! Men det med type 1 og bus er nu også rigtigt cool.. Et loge alle kan se hvad går ud på :0)
Men bare min mening :0)
Daniel
Klart det med motor, så er der ingen som er uden for..
Besked til Lyder :0) Har du mulighed for at prøve at lave et logo, ala det med type 1 og splitbus.. Men hvor evt buggy, jagtvogn, gia og 911 også indgår :0)
Daniel
Hmm. Type1 og andre, nu driller jeg lidt, men hvis man laver et med et billede af de forskellige typer VW, så er man da sikker på at ikke skille sig ud fra mængden af andre klub/træf logoer..
Jeg spørger, hvorfor skal alle kunne se hvad logoet går ud på? hvad er der galt i at være lidt "hemmelig"?
Når hele flokken kommer kørende fatter "alle" jo nok hvad det går ud på..
Den med motoren er lige i øjet, måske med et lille VWlogo..
Iøvrigt er det slet ikke sikkert at det er lovligt at bruge VW's logo på den her måde..
Jeg synes den nederste er sej fordi, det er en man vil tænke lidt over de første gange man ser den.
Man kunne også forestille at andre VW luftkølede klubber i landet måske kunne bruge den, naturligvis med et andet navn, men med samme skrift type.
Så motor med kilrem blev et fast logo for vores fælles interesse.
(ingen bil typer er nævnt.. ingen er glemt).
I må gerne sætte mig med på listen som passiv for starters, men gerne med mulighed for opgradering til "...med værkstedsplads", som nok er det der sker...
Så vil jeg også lige blande mig i logo diskussionen. Jeg er helt enig med mr fastoldvw og andre. Lad os går væk fra std logo med billeder af vores vogne med stribevis VW tegn i både stor og små.
Synes også at blæserhuset er lige i skæbet. Der kunne måske files en smule på opsætningen og skrifttype, men ellers et kanon forslag med spark i!
Nu må i sku styre jer det ligner noget fra bagklappen på en polski Fiat total over designet uden at se på aldern på den ting den skal sidde på. Så skulle der bruges nogle bogstaver ala dem rundt om vw mærket
Allan
Jeg er enig i at skrifttypen i det sidste logo er lidt for um-ti-dumti... Men jeg kan prøve at arbejde lidt med motor ideen.
"Jep vw mærke men med den øverste skrift og aircoolers skrevet fra venstre mod højre
og de to stjerner bittesmå vw mærker
Allan"
En håndskrevn font vredet rundt om et vw logo med ekstra små vw logoer, bliver sku for 90 microsoft word agtigt, efter min mening...
jeg vil helst have den med damen og en fadøl... det syntes jeg er lækkert
curth
Personligt er jeg ikke tilhænger af at der er et VW logo i klubbens logo. Det er simpelthen overflødigt i min bog. Jeg er fortsat tilhænger af det øverste logo.
# 4 er også fed og minder faktisk lidt om det gamle Copenhagen Aircoolers logo fra ´86. # 5 er min favorit dog med en anden skrift (måske den øverste skrift) - må dog lige indskyde at den "motor" jo ikke dækker over Type 3 og Type 4 - men det går jo nok. Man kan jo se hvad det forestiller og det er cool.
Jeg er også på som passivt medlem.....
Der er lidt for langt for mig til at være aktiv, men super idé og vil gerne støtte op om det.
Måske mere aktiv når bilen er færdig og kan køre derind selv... :o)
Så der lidt nye ideer, der bygger på motor logoet:
Jeg stemmer på # 5 - og fedt med patina looket :-)
Nummer 5 stemmer jeg på Den er god den ser sku lige så slidt ud som mig
Allan
#5 er finest af dem, når det nu ikke skal være nøgen dame og øl... :)
Stemmer på det ovale lyseblå med både bus og bobbel.
5 eller 4
et par logoer er kommet via mail..
hmm kunne oploade dem.. men de er med i puljen når jeg vælger ud..
curth
Her er mit sidste indput :) Der er let læseligt og bygger lidt på jeres meninger :)
Klistermærke:
Bagrude streamer:
Lyder ; Det ser smukt ud ! Meget smagfuldt og enkelt.
hey Curth
Jeg er også på som passivt medlem, det er jo lige rundt om hjørnet.
patina logoet er cool...selvom det er 'fake'
R.
Det er lige som os Ronnie. patina logoet er cool...selvom det er 'fake'
Allan