Fed tråd du har startet Nicolaj!
Her er nogle af mine favoritter:
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)
Fed tråd du har startet Nicolaj!
Her er nogle af mine favoritter:
Arrhh en inspirationstråd. Så er jeg med. Det er jo også den flotteste bobbel.
den med Cosmic tror jeg, at jeg har set,nok de første 1000 gange på billeder, den bliver bare federe hver eneste gang- det er den ultimative oval!
Hva' satan Allan - har du fået en oval?!? Det kan da godt være at jeg lige må kigge over næste gang jeg er på visit i Mørkhøj.. :) Lidt inspiration kan man vel altid bruge men du har nok helt styr på hvordan dit projekt skal ende op.
Cosmics holder 100! :)
ja helt enig, men den sorte der, det er jo den grimme grimme satan mikkel køre rundt i her i silkeborg, ham der har bygget den har sgu ingen stil;)
Ja føj for satan en klam vogn! :) Tror faktisk at Mikkel er glad for den som den er/var - men han har vist solgt fælgene? Jeg skulle bare have malet den Praerie Beige alligevel.. Ha Ha Ha
ja det er rigtig han køre med detajleret fuchs, men jeg er nu også mere til cosmic.
Det er også en evig klassisk fed fælg!
Masser af fede ovalere i denne tråd!!
Lige et par danske som jeg personlig syntes er megafede.. de har faktisk givet mig så meget inspiration at jeg har investeret i Callook dæk,jeg kunne sgu godt finde på at lave en patineret Callook'er. :)
Ja den sidste oval ville jeg sq godt have købt, desværre var den væk uden jeg fik tjekket bankbogen
Lokdams gamle tilhører vist nok en moderator på VWnettet nu.. Ålborg omegnen. :)
Ja det er 2 fede cal-lookere fra KDP garagerne! Det har Mikael og Rene gjort godt, ingen tvivl om det.
Stodderen har ret ;-)
Den lever nu et godt liv i trygge omgivelser heroppe i Aalborg, hvor den får lidt ny kærlighed og en opfriskning :-)
Kære Moderator, du må lige ud og knipse et par billeder af vognen.. og bidrage med lidt lækkerier her på tråden. :)
I lige måde stodder ;-)
Jeg mangler vist lige at få fixet nogle småting med VWMorten indover før den er værd at tage et par billeder af.. cal-looker eller resto? Sprintstars eller Earlies? store beslutninger der skal tages. Jeg har nogle Michelin 135'ere og et sæt M&H racemaster jeg godt kunne finde på at kombinere med mine Earlies - super cal-looker UDEN motor. ha ha :)
Hey
Hvor mange ovalere er der i dk på plader ?
sjyske
Hvad farve skal den males? ;-)
Kamæleon perlemors hvid flake-agtig... med lidt blåt neon lys under trinbrædtet. Måske endda med BMW M3 sidespejle? Tough call..
Fin fin bil Hr.Moderator.. sidder lige i skabet med den farve. Der er nogen der har skrevet på din bil?!? :)
Hva' satan Rene endnu en oval på Fuchs!:)