Nu med billeder af skærme.
28156614 - hv87@msn.com - Lemvig/Vestjylland
Nu med billeder af skærme.
Hvordan er standen på de døre til en 1303..?? Pris på dem begge..?
Hej
Tank og højre bagskærm til en '59?
2llman:
Jamen jeg har mange forskellige døre, jeg kan sagtens finde nogen der ikke skal svejses i. Skal det være med rude og alt det der.
Brynk:
Jeg er ret sikker på at jeg ikke har nogen bagskærm til din, men har masser af tanke, den du søger er det ikke en hvor man fylder på inde foran, altså skal åbne hjelmen, for at tanke.?
Hvoldal... Gerne med ruder , men det er ikke strengt nødvendigt bare dørene er ens og uden rust og buler.... Hva med pris... Og kan de sendes..?
Hmm. ved ikke med pris? hva hat du af forslag. ja det kan godt sendes. men det bliver nok nødt til at være med en fragtmand. ved ikke om post danmark tager så store pakker med
tja et par hundrede pr. dør f.eks..??
Har du tilfældigvis et sæt spindler til type 1 og skiver, 4-huls?
Mvh Lars
Holmen: Det er jeg faktisk ikke klar over. måske har jeg et sæt spindler, men er næsten helt sikker på at jeg ikke har et sæt skiver, men kigger lige efter det.
2llman: Har du ikke en email eller et mobil nummer, så kan vi lige ta´ over den i stedet.
de dynamoer du har er de 6 el. 12 v?
Jeg skal lige tjekke. hva skal det helst være.?
Der er 2 stk 12 v og 1 stk 6 v.
Holmen: jeg har et sæt spindler, men ikke nogle skiver.
hvoldal... 30291282
hvad skal du have for en 12 v?
Starcke: 300 for dynamo
vil det kunne lade sig gøre at sende den?
Ja sagtens. der er ingen problem. skriv en mail til mig, så tager vi den over den.
hvad skal du have få et set skerme til en 1303 og et set bremser vis du har hilsen mark
har sendt mail :D
Ingen der mangler noget til vinter projekterne.
jo;)
Hva mangler du Jesper.?
Ingen der mangler noget.? har også flere dele end dem på billederne. skriv evt hva i mangler.
Hej
Kunne det tænkes du havde en gearkasse liggende?