Er der en af dem der har været der før der kan berette hvordan det er med bespisning, priser etc.
har ladet mig fortælle at der er tale om festival mad???
praktiske erfaringer er velkomne!
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
Er der en af dem der har været der før der kan berette hvordan det er med bespisning, priser etc.
har ladet mig fortælle at der er tale om festival mad???
praktiske erfaringer er velkomne!
er der besøg fra CSP og nogle af alle de andre salgs steder!!
Hvis det bare nogenlunde ligner eks. BugIn eller lignende, så bugner det med boder der sælger ALT du kunne ønske dig af stumper!
Ja, maden er nok typisk festivalmad - men vi griller morgen, middag og aften! :-)
Den står på Pølser, bacon, æg og toast til morgenmad... bare så du ved det!!
Noget helt andet..... ved I om man kan komme ind på pladsen og slå camp op allerede fra torsdag?
Ras
Det er jeg skam helt frisk på og jeg vil sågar osse gerne lave det!
skal vi have pølser og bacon med hjemmefra??
forstiller mig vi smider os i camp 2??
Det bliver et super træf!! :)
støder i til os ned ad, Nicolai.. eller hvad er jeres plan
Satser på at køre over Fyn - og så mødes derned af, kommer lidt an på hvor tidligt vi kommer afsted.. men 900km er jo ingenting. :) Bussen kender jo vejen.
cool...
Rasser det lyder lækkert, jeg vil gerne have morgenmad på sengen ;-p
Vi kan købe det hele ved grænsen. Til Hannover turen købte jeg 2 kilo bacon, det er vare lækkert
Det er jo lige om snart ;-) tror vist nok jeg glæder mig
det bliver så nice!
Årh Bacon! Glæder mig allerede til kolesterol turen 2012
Det ender med at vi skal skubbe bilerne samtlige 900 km hjem, bare for at forbrænde hvad vi har indtaget i løbet af turen.
Jeg skal leve af croissant, latte og sambuca... Og lokalt øl.. Det er jo belgien!!
Glææder mig!
Så 9 dage til turen går mod spa.
Lidt spændende om jeg kan nå at blive færdig med bussen..:)
tiktoktiktok... Snart køreklar, skal bare liiiiiige ha ordnet en trillionmilliard småting :-)
NÅRHHHH kan i mærke det.... SPA is just round corner... mand jeg får travlt når jeg kommer hjem... og det gør du iøvrigt osse Nicolai.... tjep tjep!!
Ja vi har travlt :-)
Bare for lige at få styr på det....
Så vidt jeg kan se kører vi mod Hamborg, og drejer af mod Bremen?
Ca. 10km ude af E22 (1) kommer der en Shell Autohof hvor der er mulighed for overnatning bad osv. - er det målet for første dags rejse? (Hansestrasse 3, 27419 Sittesen)
Jeg spørger fordi vi nok kommer lidt senere afsted onsdag, og derfor bare støder til jer dernede. Torsdag morgen følges vi så bare med jer mod Spa, hvor jeg satser på at vi kan få sat vores lejr op i løbet af torsdagen. Forhåbentlig i så god tid at der også bliver god tid mad og hygge :-)
Hvad siger chang? (har forøvrigt også forsøgt at sms dig)
Københavnerne kommer først afsted torsdag eftermiddag.. Men de glæder sig!!
Hej Rasser, jeg snakkede med mik igår tror jeg det var. ;-) han snakkede om et et sted der nede. Kan altså ikke huske hvad det hed. Jeg har altså ikke fået nogen SMS :-/
Prøv igen 40852716
Ps. Hedder det soltau ?? For det var vist der mik snakkede om ;-)
Den der Soltau ligger på vej mod Hannover. Dvs. i planlægger at køre via Hannover, og ikke Bremen?
Jeg kender ikke noget til vejene, men min navi siger at det er kortere og hurtigere over Bremen.
Men når det så er sagt, så tager jeg hellere den flotteste rute.
Hvad siger i?
Hvis det er kortere Rasser, så er det bare det vi gør! Så bare i clausens ferie indlæg at der var en fin plads dernede bla for campere.
Har kørt mange hundrede km. i Tyskland, den korteste vej er over Bremen.
Var det noget at splejse til en billig pavillion, den er rart at have, hvis det regner eller er meget sol.