Gu' ve hvornår Curth laver den Bagsværd Fort tråd under træf !? ;0)
Ps. der er klubhunden glubske Eddi! Som altid står vagt ved porten og holder folk væk.... Eller noget ;0)
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Gu' ve hvornår Curth laver den Bagsværd Fort tråd under træf !? ;0)
Ps. der er klubhunden glubske Eddi! Som altid står vagt ved porten og holder folk væk.... Eller noget ;0)
Er der nogen aircoolers tilstede i dag eller i morgen, skal hente en stump, nej, det er ikke allans stump.
Hey hey
Er der flere end mig, der syntes at det kunne være sjovt med en fælles klubtur til Kit & buggy serivice ? Vi må kunne samles i nogle busser og andre vw'er en lørdag . Og så tage den over Sj Odde - Århus og derfra er der jo ikke så langt.
Så pakker vi en picnickurv, og smider pils på køl :0) Afsted med os :0)
Daniel
Type1 ; jeg har bussen men er lidt presset tidsmæssigt i øjeblikket
Hmm, hvad med indkøb hos kieft en klok i stedet for ;-)? En lille weekend tur på små 1400km retur. Jeg lægger bus til... fedt sted og klart en rejse værd
Hvad med weekenden før 1. maj? Så kan vi lige så godt skrew den op til 5 dage og tage Hannover med på vej hjem! Husk, at vi lever kun engang :)
Maik se det var noget
Kom frisk Allan... Så er vi allerede 3. VAGhenrik er også klar til 1. maj, han ved bare ikke noget om k&k endnu :), emn det bliver vist nemt nok at få ham med på vognen.
Går lige kalenderen igennem
Det må du heller. Jeg tager ferie, det må du så evt også prøve ;)
Ja ja Maik det lyder kanon, kunne måske godt være frisk :0) Tænkte bare at Kit & Bug var noget alle kunne deltage i :0)
Jo jo, men k&k er jo også til alle :). Få konen eller bedste til at passe børnene, læg billet ind til 2-3 feriedage og så tandbørste, par underbukser, visa afsted :).
Jeg har så også været til kit and buggy service i år, så den trækker ikke så voldsomt hos mig
Vi må prøve at lufte det i klubben på torsdag... :)
Det lyder som det kunne blive en rigtig fed tur. Men er i Sverige d. 28 april og ugen efter er der F & F i Fredericia, så det bliver nok svært :-(
K&K kommer også til Hannover (...sammen med alle andre dele pusher. Der bør være rigeligt mulighed for at handle stort ind), så kunne man da nøjes med at køre der til, selvom det ikke er helt det samme. Det er så også kun 900km retur. Mandag morgen af sted og hjem igen onsdag aften...
Er der nogen Aircoolers, der kommer forbi bugservice før torsdag??? Der ligger et sæt dæmper til mig klar til afhentning (de kan også afhentes når Dennis ikke er på adressen :)...). Det kunne være dejligt hvis der var en der kunne nappe dem på vej forbi
Er ordnet ...:)
Hej Aircoolers.
Jeg kommer nok en tur forbi i aften, håber det er iorden. Har aftalt at mødes med Hamsedk.
Påtænker også at melde mig ind i jeres klub.
Mvh Allan
Du skal være så velkommen :0)
Daniel
I dagens anledning giver jeg chokolade kage!
Jeg åbner vist kl 15:45 hvis ikke der dukker en anden med nøgle op før... Ses dér
Lyder godt. Regner med at være der ca. Kl 20. Skal jo nok beregne lidt ekstra køretid i Ovalen:)
Lidt stemningsbilleder fra igår :0 - ved ikke om Mark S tror at han køre på Puch maxi der i lyskeglen ;0)
Danmarks mest seriøse søgelygte :-)
Hvad med en hardcore daytrip/ sparepart run til Maikäfer Treffen i Hannover 1. Mai?
http://www.kaefertreffen.de/
Afgang ca kl 3 den 1. maj og hjem igen ca 24 timer senere :). Turen kommer til at koste vel i omegnen af 2500kr divideret med antal af gutter i bilen. Vi kan køre i Passarati st.car, så er der lidt plads til indkøb af dele på stupemarked (skal være pænt stort...)
Hvem er på?
Eller heller en hyggetur? Afsted mandag morgen i luftkølet og hjem igen onsdag morgen?