Jeg når det ikke alligevel i dag... God tur!
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
Jeg når det ikke alligevel i dag... God tur!
Brandhyggeligt.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skifte motoren på bussen på torsdag. Kan jeg være så heldig at nogen gider at møde op for at give en hånd og lidt knowhow :)? Der skal laves om fra ekstern til indbygget laderelæ undervejs og der er søføli pølser og øl til holdet. Eller kage og øl hvis det trækker mere...:)
Byttede du passat'en med en motor...?
Nope, Passaten har jeg stadig. Det er den nybygget 1776, som langt om længe er kommet tilbage fra Jylland. Jeg skal hurtigst muligt prøve den af for at se om det hele holder som aftalt...
Hej maik,
Ville gerne hjelpe,men skal desvære til paris,så den gå nok ikke,håber der er andre der kan,God vind,her fra.
Tak for tilbud og god tur, Claus. Jakob kommer og giver en hånd, vi skal nok få det på plads...:).
Maik kan du ikke lige ringe til mig...
Ses Curth
Jep...
Så der er nogen i aften?
R.
Jeg åbner ca 15:30. Der kommer vist en del i aften...
Jeg mangler 8 kobber møtrikker(behøver måske ikke at være kobber) til type1 udstødning. Hvis I har sådan noget liggende, vil jeg godt aftage dem, hvis de kan kan finde vejen til klubben i aften...:)
ring til daniel han kommer senere, så kan han tage dem med fra job
curth
Dem kunne han godt skaffe til i aften. Det lækkert....)
Tak for møtrikkerne Daniel og tak for hjælpen gutter! Så fik vi da lidt liv i den...
Ja, det var godt nok en psycho indstilling vi måtte ud i.
Mystisk tændings udgangspunkt??
Håber den kørte ok hjem.
R.
Den kørte ok, men der er mange løse ender og åbne spørgsmål,som vi vil prøve at få styr på i aften. Ses Maik
Hvis der er én eller ander der skulle røvkede sig på torsdag ! Så tager jeg meget gerne imod en hjælpende hånd, så jeg kan komme på gaden.. :0) Der mangler jo snart ikke så meget..
Daniel
Jeg har bussen på liften kl 17-19, men kan godt give en hånd bagefter :)...
Kan du ikke tage et sæt Bosch W8AC (kan de ikke bruges til både 1300 og 1600?) med til mig fra job?
Jo jeg mener at det er det samme :0) Jeg har liften fra kl 19 ! Men der er lige meget om den bliver 19.30, hvis du ikke er færdig ! Jeg skal bare skifte olie..
Daniel
Pengene er overført, Daniel. Tak for delene...:)
Er der folk derude i dag?
Dennis har åbnet værkstedet, Daniel kommer også, setov har lovet at svinge forbi pølse-pusheren, jeg kommer ca kl 19. Mon ikke der kommer en del i aften...
Har vi en højttryktrenser?