Syntes ikke det virker her på vwnettet Martin ?
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Syntes ikke det virker her på vwnettet Martin ?
Sæt den ind i starten af din signatur.
Også må du se hvor meget der ellers er plads til af tekst ;)
Halløj Aircoolers.. Håber at i alle er kommet godt ind i 2016 :0)
Daniel
Vigtigt se her: Vi har mulighed for at få klub logo på eget tøj, så man selv bestemmer om det skal være på t-shirt eller hættetrøje mm. Man køber et sæt tryk-logoer og så låner jeg en varmepresse. Sættet består af et lille logo til front og stort logo til rykken. Et sæt kommer til at koste 70 kr.
Skriv jer lige på her i tråden hvis i skal havde og antal tak.
Daniel
Jeg skal bare have for 210,- blandet :-)
Jeg er klar på et par sæt!
Skal vi selv komme med tøjet. ?
Ja det var planen at man selv kommer med tøj.. Så kan man selv bestemme om det skal være t-shirt, hættetrøje, bluse, sort, blå hvid, lyserød osv ;) Kom ud af busken, så jeg kan bestille. Så vi kan blive forårs klar :) Daniel
Hey Aircoolers :0)
Jeg kunne godt bruge en hånd til at få hævet min type 1 lidt bag i !
Er der en der har forstand på dette, og vil give en hånd over i klubben ? :0)
Kunne evt være på torsdag, men kunne også blive en anden dag
På forhånd tak
Daniel
Hvad med Lange? Han plejer at kunne fikse sådan noget med een hånd...
Lange har travl med at skifte bleer og opdrage børn.
Selvfølgelig med tilsagn om køb af 911, vil jeg overveje det - men der skal du arbejde lidt på Curth Daniel.
Jeg kan desværre ikke være behjælpelig i denne omgang.
HaHa...
Daniel der er ingen ben i det, det kommer selvfølgelig an på hvor meget st du vil hæve den.
På Facebook var der en der spurgte ind til det den anden dag, og der blev linket til et diagram med hvor meget det ga på yder og inder spline..:)
Haha Lange ;)
Cutrh fandt en vejledning på en Buggy side, så må jeg selv prøve. Den skal bare hæves lidt, da den banker udstødningen af ved indkørsler og farthumb ;)Da jeg har den udstødning der ligger på tværs under bagpanel.. Plus der ikke skal meget til at den skraber bagdækkene på inderskærmen..
Daniel
Hvaså Daniel fik du den hævet.
Er det nogen som skal til Swapmeet i Holbæk på søndag ? Andelsforeningen Nyvang :0)
Daniel
Jeg kører derop.....
Kører også fra bagsværd hvis altså ikke det står ned med slud og hagl
Ok :) Skal ud og hente fælge til Ørkenrotten, så når det nok ikke.. Var ellers planen
Daniel
Det var en kold fornøjelse
God Pindse Aircoolers :0)
Nu må vi snart få en rigtig klubdag med bøfsandwich ;0)
Jep.kommer ca kl11:30
Er der også først der omkring