Har du så fået købt noget andet Mark !! :0)
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Har du så fået købt noget andet Mark !! :0)
Fornuften sejrede, købte en vandkølet vw, istedet for endnu en sommerbil:-(
Hva' fan er det for noget.... Jeg var sikker på du kom i den røde ;0)
Ja, det ville også ha været fedt, men vil være en skam at køre i det her vejr med så fin en bil.
Ja det så rigtigt.. Kørte nu hele året rundt i en 1300 70'er nogle år tilbage.. Det var nu meget sjovt at give den gas i snevejr ;0)
Så er der snestorm på vej fra øst :)...
seriøst...? har de lovet det i morgen...
OK, med lidt ønsketænkning :)... i nat 10m/s med chancer for vindstød i kulingstyrke, risiko for snefyning i de østlige egne. De smager da lidt fugle...
Ok, går og laver tag med 7 m lange stålplader og de satme ik nemme og styre i blæst...:)
De er lidt uberegnligt at danse med når de får vind under kjolen.
Har du sådan en hulborer i 110mm (eller hvor stor skal den være til en 100mm rør?)liggende?
Hej Pølsedyr. Jeg har 2 stk michelin eagle f1 i 14" som er gamle men der er stadig dæk på, er der nogen der kan bruge dem, så er de gratis.
Så blev der sku lavet strøm til lygterne med relæer og nye ledninger... Perfekt, så mangler jeg kun en 6 volts pære til den ene Lucas lygte...
Min far har en million gamle pærer , jeg undersøger lige hvad der er på lager , regner med at komme i klubben torsdag
Hej Lars. Du må gerne også spørge ham, om han ikke har 2-4 stk 12V H4 pære i gul til forlygterne, når i nu snakker pære alligevel :). Hilsen Maik
Maik : jeg har HELT nye gul pærer i H4 til ca 120kr for et sæt
Hej Lars
Glasset på pæren har form som en dåse, helt flad i toppen og en diameter på ca 2-2,5 cm og så ca 3 cm høj og ca 5mm nede fra glasset sidder der en ring rundt om fatningen med et lille buet hak... Har ik målt på den, men bare hvad jeg tror den ca er så mål kan svinge lidt...:)
Det lyder godt. Sådan et sæt vil jeg gerne have. Jeg skal bruge 12V H4 60/55W med Bilux fatning (og så med den gule hætte på). Er det dem du har?
Eller måske også den gamle bilux type i 45/40W med gult glas, bare ikke xenon.
nej de har ikke gul hætte på, dem der er billed af er jo en alm hvid pære med gul hætte på , mine pærer er gule
Det er ikke xenon, som fås i blå, gul m.m. vel?
Kan du ikke tage et sæt med i klubben næste gang du kommer, så kigger vi på det.
maik der sidder ik tilfældigvis en 6 volt pære i din lygte vel...? så har jeg udstyret til og lave din om til en h1 pærer som min den klare var lavet til...:)
Det undersøger jeg lige...
...desværre 12V 48W.
Så kører container smeden og bus Curth på bil togt imorgen, nu tømmer vi Jylland for biler, så glæd jer til torsdag det kan det være der er et nyt dyr i flokken...
Ses Curth
ærgeligt... men der dukker nok en op..:)
fedt, har i så taget dansk autohjælps store flade trailer med så i kan have godt med hjem...?