Jo heldigvis...
Der er GRATIS ØL denne torsdag, til alle der dukker op iført hellboy costume og danner rammen til ferniseringen :) !!!
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
Jo heldigvis...
Der er GRATIS ØL denne torsdag, til alle der dukker op iført hellboy costume og danner rammen til ferniseringen :) !!!
Maik , hvor blev de spion billeder af??
De er brændt ind på nethinden. Det svier stadig...
Husk nu alle at møde op torsdag !! Meget vigtigt.. Vi skal have nogle ting på plads ang klubben.. Og ikke mindst se Curth's projekt ! Ja altså alle jer der ikke har se dén endnu Hø hø muhahaha ;0)
Allan som Robin, dvs i tights!!!!
Håber ikke det er det du har fået brændt fast Maik......
Jo tysker er helt vilde med stramme tights i 90'er mønster og farver ;0)
Den er fed...:) lad os se om vi kan lave rekord i fremmøde...:)
Hej Brian,hvorfra ved du at den er fed,har du smug kikket.
For helvede da, synet af Allan i lysegrønne lycra-tight, mens han gnasker med spidse tænder på en sprøjtende ostepølse vil nok brænde sig alt ødelæggende igennem alt det lyssensitive materiale det møder undervejs!!! Det tør jeg ikke engang tænke på...
Mon ik der er stort fremmøde torsdag...:) så det ik kun er dem som har bil derude der ved hvad der snakkes om....
Brian, den gasbetonvæg som vi snakket om er 32cm tyk... Er det nogle hulboreren kan klare?
Ses på torsdag )
Så er spion billedet endelig kommet tilbage fra fremkaldelse i laboratoriet.
Som man kan se på billedet har både Allan og Curth lykkedes meget godt med maskeringen.
Endvidere det der umiddelbart se ud som en split panel van, er i virkeligheden en langsnudet Scania Vabis...no shit !
Jo, der bliver åbenbart arbejdet med alle former af sløring. Kan se at der også blev redigeret i "topics startet" for at forhindre at der er noget der leaker ud i den stor stil før torsdag :)...
Maik hvad er det du skal med det hulbor???
Og tro mig de bukser som Robin de klemmer bollerne
Det er det der er dejligt Allan ;0) Har altid et par røde på i str small på under min arbejdsbuks når jeg er i klubben..... Umm skønt
Ham min kammerat Lars har et bor maik, hører ham lige om han ik tager det med torsdag...:)
Tak, det lyder godt :). Det vil gør det livet lidt lettere. Skal være til et 100mm rør. Ses
100mm bor skal varmen modificeres i bobblen
Han skal lave aftræk derhjemme...:)
Har fundet lidt gejler klistermærker frem til Maik's sigøjner caravanebus ! Og så på tysk, så manden forstår hvad der står ;0)
- og ét til Allans Trukerbus.. Bemærk lolitaduken ud af vinduet, det kunne udmærket være Allan :0)
;0)
Så er der sku gang i det nye projekt, der er blevet slebet og malet så man er helt påvirket... Skønt ... Kan stadig ikke oplade fra iPad så i kan ikke få en lurer
Curths
Tror man kan gemme billederne i en form for dropbox så de ligger på en server et sted og få uploade dem derfra...:) men det skal der nok en mere klog til og bekræfte...:)
Så skal man bruge tid på det, det er ikke lige mig, mon ikke Daniel har sit spy cam med imorgen :-)
Curth
Har jo spy billeder af den, meeen lad os nu trække dén til i morgen ;0) hehe
Curth køre over til dig nu !