Ja det var mig, så må vi lige tales ved når du ved det med sikkerhed, og se om vi ikke kan få en aftale i hus.
vw type årg 62 og 70, vw typ 3 notchback årg 63, vw t1 tanzania bus årg 62
Tlf. 28937238
Ja det var mig, så må vi lige tales ved når du ved det med sikkerhed, og se om vi ikke kan få en aftale i hus.
Det ville passe bedre i weekenden da der hurtig går 2-3 timer hver vej. Men hvis ikke det kan lade sig gøre finder vi også ud af det. Kontakt mig eventuelt på telefon hvis ikke jeg lige ser det herinde.
Hmm du kan ikke tirsdag eller onsdag aften? Hvornår er næste gang du er hjemme?
Jeg har forsøgt at ringe til dig på det nummer jeg havde, men uden held. Vil du ikke ringe når du har tid ang besigtigelse af motoren.
Ringer du snarest hvis jeg skal komme og kigge/afhente i dag eller i morgen?
gt2 sidder nok i lufthavnen og kigger ud på sneen da han kun har badetøfler og korte bukser på
hehe ja det kan da være:-) jeg skulle jo også gerne forbi dig og hente bremser i samme ombæring.
blev den solgt eller ??
Jeg har ikke købt motoren endnu i hvert fald. Men det kan jo være der er gået noget galt for gt2 for turen til danmark eller lignende. Det vil vise sig når han skriver tilbage herinde igen eller når han ringer.
Eller måske jeg kan tale med farmer og få det kørt op til ham ......han er vist hjemme noget mere end mig.....SCHULTZE du får rabat på grund af vente tiden....
Super er du i dk endndu eller er du taget hjem igenh? Jeg kan også selv hente det i stedet for det skal køres forbi farmer, det giver da ikke andet end flere køreture for dig også.
Kan du ikke skrive til min mail, martin_schultze@hotmail.com så finder vi en løsning. Mvh martin schultz
HEJ er det solgt hvis ikke må du meget gerne kontakte mig på min mail eller mobil krelle11@hotmail.com eller 28967225 mvh christian
ellers ringer du bare til mig jeg har en ny 2007ccm eller næsten ny 2054ccm
priser fra 35k og 45k samt pro street gearkasse 8000kr
Kommer du snart til dk? Jeg syntes aldrig du kontaktede mig igen? Ring eller send en mail, så må vi se om vi kan mødes en dag. Mvh schultze
schultze ellers kan du ringe til mig har en sindsyg.fed 2275.med ida og wedge toppe of fk 46 knast
Micha mere Info om motor?
Tjek under motordele
Kan se du har været forbi annoncen? Hvis du gerne vil sælge, så kontakt lig gerne pr mail martin_schultze@hotmail.com eller på telefon 28937238.
Køb da min nye 2007 ccm 160 HK og .... ham, han gider jo ikke svare, så han vil nok ikke sælge den... og det må man jo respektere.