vwsplit.se
http://www.veteranposten.dk/flereAnnoncer.asp?Id=11698
52 & 62 Splits only. 20739887
Det ved jeg desværre ikke, men det er en hjemmelavet ser det ud til.
Prisen er sat ned.
Så fandt jeg en Thermador swamp cooler, en del kufferter, splitbus luftfilter, speedometre, 120/140/160km/t, 2 navkapsler til Sprintstarfælgene, 3 kasser med lygter til en masse forskellige biler, lidt til vw også, 245/60-15 dæk og en masse andet.
Div. tågelygter, lucas osv.
Hvad koster sådan en cooler...?
De plejer ikke og være helt billige...
det ved jeg, men de satme fede...:)
Oj oj oj Michael. Der er en del der søger swampcoolers herinde. Der er minimum 3 der har spurgt til min efter jeg solgte den.
Prøv at søge på emnet herinde. Der er nogen der leder :-)
Hej, ja den ligger på 3500kr, jeg har haft en del opringninger og sms på den, jeg har også fundet en gammel 3 hjulet cykel med trælad, gamle esso 5 liters benzin dunke, lidt splitbus blinklys, oval baglygter osv.
Hej split
Hvad skal du ha for en kuffert??
mvh. Stefan
Split vil du ikke sende dit tlf nr til mig på 40782389
ses-auto
Splitbus blinklys? Er det tidlig eller sen?
Hej stefan, alt efter str og stand 50-200kr
Jo ses-auto, det er 20739887, det står også på side 1 mener jeg, men sender en sms.
Splitbus blinklys er 63-67.
Der er også us baglygter til porsche 911, samt nye forlygteglas til 911, det passer til type 1 til og med 67.
Hm ok
Hvad med en gearstang til en 58er bus?
Hej Split
Den lyse der ligger til venstre på billedet ?
Nej jeg har vist kun en til en 67 T1.
Den grønne? 200kr den som står bagved 50kr
lad os få nogle billeder af ovalbaglygterne og en pris...
Jeg har lige pakket dem i traileren, men må finde dem i morgen og lægge et billede ind.
Jo men jeg sælger som sagt efter først til mølle princippet, så hvis folk vil købe noget før andre, så skal det gøres inden Torsdag, pr. overførsel eller afhentning/fragt.
Torsdag er det frit for alle. Det skal væk så jeg kan få sorteret det sidste. Dog er der mest "Guld" imellem nu. Men der er også salgsbrochure til splitbus, early mv, samt lidt nos hjulkapsler til 4 huls.
Jeg skal vist liiiige ha øvet mig lidt på højre- venstre..... Den lyse til Højre der ligger naturligvis :-)
Den koster 200kr
Den øverste til venstre er solgt.
Top den tager jeg vi ses på torsdag
Stefan
Jo men vil du overfører pengene inden? Ellers skal du komme tidligt torsdag, for jeg har før holdt ting tilbage, hvor folk ikke kom, som vi havde aftalt, eller pludselig ikke havde penge.
Update:
Splitbus fælge er fra 12/64
Norema Tagbagagebærer og lillesø er solgt.
Billeder af oval baglygter, børnecykel, Esso dunke, Porsche 911 us baglygter osv.
Der er 3 sæt Porsche fælge.
Gotti 9 og 11x15
BBS 9 og 11x15
Compomotive 8 og 9x15
Alle 3 sæt er 3 delte split.
En flyttekasse med div nos dele, lyskontakter, viskeraksler, gummidutter, hjulkapsler osv.
En del type 3/Karmann Ghia Baglygter af den store slags.
Flat 4 Speedwell trærat nyt incl horntryk og nav, lige til montering. Nypris 5500kr har været prøvesamlet, men har ikke været brugt.
3000kr eller 2500kr uden hornkontakt.