Tak for hjælpen Dennis
Mvh Henrik
an gang bobbel altid (uanset stand) bobbel
Tak for hjælpen Dennis
Mvh Henrik
så er der osse ved at være styr på værktøjet til at gå i gang med bilen :o)
Overvejer sgu at lave en omgang Lørdags hygge hvor folk kan kan mødes og sparke dæk her i bagsværd
Var på Roskilde havn til
Sæbekasse dm (gik ikke videre) men så denne
Vil du sælge dækkene?:-) Mvh. Morten
ja. men bagdækkene er slidt forskelligt og er forskellige mærker. Men fordækkene er ok, skal som sagt bare lige have pillet dem af.
måske du kender et sted her i KBH der kan hjælp for de er s.....store.
Hvis du gør så er de dine for små penge
Bliver spændende hvad du får ud af den :)
ja ting tager den tid ting tager. Rammerne er iorden nu, så det bliver nok først næste år vi kommer rigtig igang med den :o)
Ja, det kan jeg da godt se nu:-) - kender kun en I Odense;).
Jeg skal have min hverdagsbil på værksted hører dem ad om de kan høre hvordan vil du hente hvis det er?
Du kan lige give lyd hvis de kommer af:) Jeg skal til KBH i november. Så kan jeg evt. komme forbi.. Ellers må jeg finde ud af noget:-)
Ok sidder i Finland pt vender tilbage når jeg er hjemme og værkstedstedet forhåbentlig har fået dem af
havde lige gæster i Søndags fedt at møde en der bruger sin vw hele året
"Peterwings"min søn syntes din bil var fed og snakker stadigvæk om at der vist var en smule hjulspin da du skulle ud fra p-pladsen :o)
Så er der gået 1år og status er at bobblen ligner sig selv. Har lavet lidt på motoren idag ellers tager vi et skridt af gangen
Zooooooooom ;)
Nu må vi se
Hvordan f....,.. får man tændrørerne ud? Har prøvet alt muligt men er endt op med blodige knoer og ingen tændrør ud øv .....
hvad er det for et spil? :P
thx for din fine kommentar :o)
Slettet - sorry
Og imorgen står den på opstart af motor (forhåbenligt)
Update prøvede så men den tørner fint, men starter ikke øv øv
Fik skiftet fælgene i det mindste
Hvis den ikke har været startet længe så plejer jeg at hælde lidt benzin direkte ned i karburator benzin fordamper jo og hvis den først skal suge benzin ud til carb kan det tage lidt tid inden den springer igang