jeg kommer også.
1965 Split bus 13 vinduers delux
clausbendixhansen@yahoo.dk
jeg kommer også.
Triton: Der er nok masser af plads, ellers må de fjerne noget af det moderne skrammel de sælger :-)
Triton; du kommer bare vi skal nok finde en plads til díg osse.
Vi forventer at anvise pladser fra 8.30-9.15, til dem som ønsker at udstille hele dagen. Og med chance for at vinde !!
I dette tidsrum vil der være morgenkaffe, og lidt brød.
Brugt marked for salg af gamle stumper (husk selv at medtage bord, dette kan opstilles fra 8.30)
Lyder bare fantastisk :-)
Jeg vil da gerne sige tak for en herlig dag i godt selskab, og tak for den varme velkomst til mit første officielle VW-træf.
Det var hyggeligt at hilse på folk, og få sat ansigter på.
Og så har junior bestemt at han SKAL med til Bagsværd Fort, så det skal hans far(den kvikke læser gætter så at det enten er mig, eller postbudet), selvfølgelig også.
Vi fangede også lidt digitalmalerier.
hvad sker der for ham morfar ang den kæmpe lygte på taget
Tak for en super fint arrangement og rigtig fin forplejning.
Kommer gerne igen hvis det skulle gå hen og blive en tradition.
Tak for mad og drikke :0) Dejligt med et "københavner" træf :0)
Nu når ca 1/3 af de luftkølede, var fra Copenhagen Aircoolers ! Så håber vi også at VW-klub Amager støtter op om Bagsværd Fort Træf d. 17/6 ;0) Vi glæder os til at se jer !!
Bliver det offenliggjort her hvem som fik gavekortet på de 5000 ved de 4 ud af de 6 er fra Copenhagen aircoolers..:)
- Der lommer vel os billeder a bilerne der blev pokalvindere??
Vh..
Mange dejlige biler, brazilla og varianten er nu mine farvoritter...
Tak til alle som kom og gjorde det til en god dag vi nåede op på 36 stk biler, der skulle blive ringe til vinder af de 5000kr på mandag ellers så skiver jeg det når jeg ved det.ja vi kommer da til bagsværd fort. tusinde tak for det flotte fremmøde hilsen Dan fra vw-klub amager.
Hvem ejer den sorte 1200 år. 62 ND 21 880 det er min den gamle og skønt at se den igen
ses-auto
billed1 vandt både people´s choice og den som man troede forhandleren ville vælge...
billed2 vandt bedste detalje, der var stemme lighed blandt 3 biler. og mekanikerne på værkstedet skulle vælge.. (og valget faldt så på den de har kigget på i en hel uge i udstillingen)
Fede pokaler, kan vi få billed på af dem..?
Ja tak....
Du skal da skrue på ovaler ikke på cykler ??
Hvem vandt så de 5000kr?
ikke mig, har ihvertfald ik fået et opkald..
det kunne os ligeså godt være blevet oplyst på dagen..:)
Jeg har heller ikke hørt noget...
Fint så der større chance for at det er mig ;) eller noget..... !!