Åh ja den bog.....den stod jeg godt nok også og sukkede efter :-)
Åh ja den bog.....den stod jeg godt nok også og sukkede efter :-)
Ja tak for hyggeligt træf, datoen kunne I ikke have valgt bedre :-)
Rart at få hilst på nye og gamle ansigter!
Vi ses forhåbentlig snart igen.
Ja, tak for et hyggeligt træf;)
- Casper
Det var rigtig hyggeligt. Var der nogen der var presset mht hjemkørsel? Jeg tænker Andy og diverse buggy'er. Der kom en absurd byge da jeg var på vej hjem.
Andy søgte ly under broen tæt på pladsen.
Fanme sejt gået med 2 unger i Ghiaen
Tak til alle,for en god dag på fortet,ses.
Hvem ejer den der Empi GTV?
Her Heine.. https://picasaweb.google.com/m/viewer#photo/114796568234304745316/5755038911863883777/5755040644404262642
Det er curth's gamle baja som er bygget om til cab. Igen af dennis fra klubben..:)
Ja der var bade tid på vej hjem. mest til emil som dog tog det pænt og faldt i søvn resten af vejen efter broen og en mindre drifting ved gladsaxe møllevej.
skøn dag - selvom folk ikke købte meget :-) men det går jo nok - bare man har det hyggeligt
Tak Erik. Der var også lige et billede af instrumenterne i den tråd. Dem er jeg ret vilde med.
Vil også takke for et godt træf, super hyggelig dag.
dejligt med en masse luftkølet biler og alle folk blev vandkølet af regn.
YES, tak for et godt træf, meget hyggelig dag.
AND Thanks for the Trophy ! :-)
Rain in Bagsværd, men sunshine in Fakse ?????
Tak for en rigtig god dag, gode pølser, kolde øl. Fik købt og solgt lidt stumper, tak for handlerne.
Vh. Anders
Hvad pokker! Er det ikke en flipperjolle på lagerchefens billede. Sådan en fyr bringer mange minder frem.
Jeps SorenJ det er en flipperjolle, jeg har faktisk en i præcis samme farve (lækkert 90'er look). Men den burde nu ligge i Kollund.
/Mads
mads der er den ikke mere nu ligger den her :-)
ja, tak for et hyggeligt træf:-) vil lige sige at trods vejret lykkedes det at køre både til og hjem fra træffet i tørvejr:-) men buggyen var nu ganske våd alligevel..
Far Far !! Der kommer noget op nedefra jorden i bagagerummet!
Er det en svamp?
nej søn det er bare en masse heste
nøøøjj så er de godtnok små...
:-)
EMPI GTV'en er desværre ikke min længere :-(
Men den har da heldigvis fået det godt hos Alex ;-)
Henrik
hvornår er det i år?