Næ... Men jeg får osse tidligst sendt på fredag, er på kursus i tønder ons Tors
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
Næ... Men jeg får osse tidligst sendt på fredag, er på kursus i tønder ons Tors
Hm - de er overført. Håber, det er til dig. Men mon ikke det er på plads efter dit kursus.
Søren
er kommet idag, sendes fredag!
opdateret!
dele kan medbringes til Summermeet!
Hej.
Hvad diameter har den: Dynamo 38A med hjul 350,-
skal passe på en 1300 AR motor
Dynamo 100mm ca. hjul ca. 230mm
har siddet på en 1200cc så det burde passe!
vil du sende? så overfører jeg penge incl. fragt, hvis du sender konto nr. du må gerne smide de 2 store blinklys i
Ja vil gerne sende. Dog først efter summermeet... Har travlt. Præciser lige hvad du skal have, er det dem til skærmene?
jeg vender lige tilbage. hvis jeg ikke finder ud af noget andet.
sidste chance i aften hvis noget skal med til Summermeet!
sager kan leveres til End of summermeet!
Hey, er 1200 indsugningsmanifolden i ok stand - ingen gennemtærringer eller forstoppelser?
Jaja den har siddet på en helt ny motor som har gået max 3-4000 km
Den har måske siddet på den motor, hvor stempler og topstykker kom fra (det var mig, derkøbte dem)? Jeg er i Århus i morgen og fredag ind til middag - kan vi finde ud af noget udveksling der, så er jeg køber til indsugningsmanifolden.
Jada jeg har fri fredag så kom bare
27810107
Ok. jeg ringer, når jeg har fundet ud af, hvornår det passer.
Hej Mr Bubles ,jeg vil gerne køb den rød instrument grill billeder nr 11 og 2 håndtag, pæn krom 500,- u/ nøgle men kan lev. Nummer så der kan laves efter koden, plus det to gearkasse blomst. Som sagde er på arb i Sverige først tilbage omkring den 24/09 kan hent ud på den addresse i Lystrup.Vh John
Wolf, efter 9.00
John, du kommer bare der sidst på måneden.
Tak Mr Bubles , vi ses , du har set min besked om motor stativ?
Nej, men tjekker lidt senere
opdateret!
@Skotte,skriver du lige med et nærmere tidspunkt, så jeg kan nå at finde dine sager frem??
27810107
Mik
køb og løb!
Hej, må jeg låne din udtrækker til dørnagler? Jeg er i Aarhus i morgen. mvh. Henrik