Næ... Men jeg får osse tidligst sendt på fredag, er på kursus i tønder ons Tors
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm]
[/Næ... Men jeg får osse tidligst sendt på fredag, er på kursus i tønder ons Tors
[/Hm - de er overført. Håber, det er til dig. Men mon ikke det er på plads efter dit kursus.
Søren
er kommet idag, sendes fredag!
[/opdateret!
[/dele kan medbringes til Summermeet!
[/Hej.
Hvad diameter har den: Dynamo 38A med hjul 350,-
skal passe på en 1300 AR motor
Dynamo 100mm ca. hjul ca. 230mm
har siddet på en 1200cc så det burde passe!
[/vil du sende? så overfører jeg penge incl. fragt, hvis du sender konto nr. du må gerne smide de 2 store blinklys i
Ja vil gerne sende. Dog først efter summermeet... Har travlt. Præciser lige hvad du skal have, er det dem til skærmene?
[/jeg vender lige tilbage. hvis jeg ikke finder ud af noget andet.
sidste chance i aften hvis noget skal med til Summermeet!
[/sager kan leveres til End of summermeet!
[/Hey, er 1200 indsugningsmanifolden i ok stand - ingen gennemtærringer eller forstoppelser?
Jaja den har siddet på en helt ny motor som har gået max 3-4000 km
[/Den har måske siddet på den motor, hvor stempler og topstykker kom fra (det var mig, derkøbte dem)? Jeg er i Århus i morgen og fredag ind til middag - kan vi finde ud af noget udveksling der, så er jeg køber til indsugningsmanifolden.
Jada jeg har fri fredag så kom bare
27810107
[/Ok. jeg ringer, når jeg har fundet ud af, hvornår det passer.
Hej Mr Bubles ,jeg vil gerne køb den rød instrument grill billeder nr 11 og 2 håndtag, pæn krom 500,- u/ nøgle men kan lev. Nummer så der kan laves efter koden, plus det to gearkasse blomst. Som sagde er på arb i Sverige først tilbage omkring den 24/09 kan hent ud på den addresse i Lystrup.Vh John
Wolf, efter 9.00
John, du kommer bare der sidst på måneden.
[/Tak Mr Bubles , vi ses , du har set min besked om motor stativ?
Nej, men tjekker lidt senere
[/opdateret!
[/@Skotte,skriver du lige med et nærmere tidspunkt, så jeg kan nå at finde dine sager frem??
27810107
Mik
[/køb og løb!
[/Hej, må jeg låne din udtrækker til dørnagler? Jeg er i Aarhus i morgen. mvh. Henrik