du gemmer lige det stykke cargobund til mig, så er der en 6 pack eller 2 til dig!
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
du gemmer lige det stykke cargobund til mig, så er der en 6 pack eller 2 til dig!
Vil gerne købe bremseforstærker og måske bagtøj,er der bremser med til bagtøjet ?
Andy har du en puls pumpe i overskud til bn4 tror sku min er røget.
Smid gerne en SMS
Hilsen chang
40852716
carcobund er noteret
jeg tjekker bremseforstærker og bagtøj er med bremser
pumpe har jeg nok tjekker det trisdag
Fedt gider du smide en SMS for jeg tager på ferie nu
jeg tjekker imorgen...
så er wlaktrhough næsten skåret fri hvis der er nogen der vil have gennemgang i bussen.
bubbles -- send lige adresse med mindre du henter selv
hej mester, de der beslag, som du viste mig igår, til bagsæderne, har du evt et link til det..
de hedder xbed og jeg købte dem brugt på thesamba.com
bagtøj er ikke afmonteret endnu - og bremserbe er færdige - ankerplader er meget rustne
hvad skal bagklap koste og er den rustfri ??
ja rustfri og koster 600 kr.
ok vender lige tilbage da jeg tager på ferie i morgen i 14 dage.
hvad ikke hvad de hedder korrekte... men det stykke man montere sæder i, i kabinen...
de er væk eller sidder på walktroughdelene
ok tak for svaret
så kom der lidt dele af bussen.
walkthrough dele inkl 2 stk sorte earlybay forsæder i ok stand - 2500 kr.
rustfrit lastgulv i striber på ca 25 x 50 cm - 100 kr pr stk.
og så har jeg måske et midtersæde til salg også - det skal jeg lige tænke over...
Passer bagklappen også på en 72?
det mener jeg
Hvor meget for forbro'en ? Og har du stadig den cab forruderamme jeg aldrig fik hentet?? Så kunne jeg tag den med samtidig nemlig;)
Hassan
og en pris på midtersædet hvis du har tænkt færdigt;)
har stadig cab rammen - forbro uden spindler, men med arme og fjedre 1500 kr hvis den er uden huller - har ikke afmonteret den endnu . midtersæde 1000 kr
men ring så finder vi en god samlet pris - du skal jo også have et kalechestativ :-)
du skal ikke være bange for at ringe - jo mere du køber jo mere rabat får du...