Stedet de er opbevaret skal bruges til noget andet, så de skal væk! Kom frisk :)
Stedet de er opbevaret skal bruges til noget andet, så de skal væk! Kom frisk :)
Nu som auktion :)
Hvorår skal det være væk ?
Så hurtigt det nu kan lade sig gøre :)
De står i Holstebro forresten
Ingen der mangler et vinterprojekt?:)
Er du interesseret i bytte med en Volvo 144 på plader / veteransyn med 4 år til syn?
Er der papir på den danske?
Jeps der er papirer på den danske
nej tak til bytte desværre :)
40 min tilbage og ingen bud, det sgu noget af en auktion :D
Da der ikke er nogen der har budt under auktionen vil jeg gerne byde 5000 kr men vil gerne lige se dem først.
Thomas
22866030
Har ingen interesse
OK forståeligt nok,skulle jo prøve.
Held og lykke med salget.
Thomas
Slet ingen der mangler vinterprojekt?.. byttes som sagt også med oval projekt :)
Den danske er forresten med træk, som eftersigende skulle være sjældent på jagtvogn.
sælg træk for 800 skrug toppen af den danske bund pris måske 5500 for bunden og sælg den hvide + lidt stumper så er de væk .mvh poul
Tjah. Det er bare en skam synes jeg, men det bliver nok enden af det :)
Ingen der mangler et vinterprojekt?
Ellers bliver de solgt i dele desværre :/
Hvis det ender med stumpesalg, vil jeg gerne købe et sæt holdere til solskærme og en pæn tætningsliste til motorklappen.
Sælges de i dele, så er jeg køber til et sæt bagskærme, hvis du har sådanne. Vh Jan
Sätt en annons på http://www.boxerville.se i Sverige. Svenskar är galna i 181:or...föreslå ett byte med en Buggy som du kan sälja dyrt i DK sen t.ex.
Solgt ;-)
Er de væk ?
Er de solgt?
Hej hotrod bug!!!
De er solgt er flyttet til Djævleøen, så vidt vides Jægerspris!!!
Med VWenlig hilsen
Lars