Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skovsøens Helte

(permalink) vw 1303 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det gør jeg Morten :-)

-------------------------------------------
http://www.vwclubfyn.dk
73 VW 1303, 74 VW M181. 75 VW t2. 68 Admiral A
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Lars, har du mere bremserens ? Hvis vil jeg gerne købe noget i morgen, hvis du,
tager noget med ? Hilsen silverfox

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej "Helte" husk vores klubaften man. d. 10 /3 kl. 18.00 i Skovsøens Helte
Mød op så vi kan få en god aften i vw aircoolerens forårs stjernetegn.
Se mere på sms kæden. Hilsen Silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Helte venner, se lige her :-)
https://www.facebook.com/groups/292910057429170/?fref=ts
Lad os se om vi kan arrangere en tur derop :-)
hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej
Så blir det spændende imorgen når i kommer og ser hvad 15 kg svejsetråd er blevet omdannet til og ikke mindst hvad i syntes om det jeg får bikset sammen.
Køkkenpersonalet er så småt ved at forberede det i skal fodres med.
11 har meldt sin ankomst så der blir nogle munde at mætte men mon ikke hun har styr på det hi hi ellers må hun sku på kursus.

Mvh palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det lyder godt Palle, jeg glæder mig til til at se det :-)
Hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja det bliver spændene at se og gps'en er sat vi ses i morgen

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

gps er også sat her glæder mig til at møde jer alle og selvfølgelig at se dit store projekt

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej glæder mig også vildt meget til at se dit projekt og få en hyggelig aften ses i morgen:0) mvh Sune

(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej
Det blir hyggeligt at få jer på besøg og lidt overdrivelse vedr svejsetråd kan få jer op af stolen om den er var mere rusten end noget andet i har set tror jeg ikke men rusten var den sku. Mangler et lille hul tilbage og så skal den gåes efter for at se om jeg har glemt noget og mon ikke der er det.
Husk nu gutter ikke at spise jer tykke og fede der hjemme.
Fruen disker op med æggekage og bacon og i afregner med søren hi hi som så afregner med mig.
Garage besøg og æggekage kan man næsten forlange mere.

mvh palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Baloo1985 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Gps Hvad er det?? Jeg har fundet mit kort og kompas frem :-)

(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ha ha den er god med dig skal jeg sætte små balloner op i byen så du kan køre direkte til mig.

Mvh palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Øh, så tror Søren bare at han skal i Tivoli ;-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Takker for en rigtig hyggelig aften og super god mad:0) og hvor var det dog et fint projekt du har gang i Palle. Tror roligt jeg kan sige at vi nok er flere der er misundelige på dine evner med et svejseværk:0) fortsat god aften mvh Sune

(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja tak for igår det var hyggeligt og tak for den gode mad. Super fedt projekt den skal nok blive fin vi ses næste gang helt

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja takker også her fra for dejlig mad og god hygge godt arbejde palle ses næste gang vi mødes

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Skovsøens Helte's klubaften var denne lyse mandag aften, henlagt til Palle's gode opvarmede værksted, oh hvor var vi mange, der ønskede, at vi havde så gode forhold til vores kæledækker, som Palle har.
Vi skulle se Palles projekt, en 1303 Big, som Palle er i fuld gang med at renovere, den får hele pakken, og der er ikke sprunget over hvor gærdet er lavest, vi må sige at vi er imponerede over det flotte arbejde Palle har lavet på den, hatten af for det, han er sku bare dygtig til at svejse, og den er rettet op så døre og det hele bare sidder perfekt, det bliver så godt, om den kommer på gaden i denne sæson er ikke helt klart, det vigtigste for Palle er at den er perfekt, og det bliver den, er jeg sikker på !
Palles bedre halvdel stod for menúen, der var æggekage med bacon, oh mama mia, det smagte så godt, jeg og andre er lige på stedet klar til at uddele en Michelin stjerne, mange tak for mad , vi kommer gerne igen :-) også tak til Palle som havde trykket æggene ud af hønerne ;-) Vi fik selfølgelig også kaffe og kage og Palle havde i dagens anledning lagt en dug på filebænken, oh det var så fint :-)
Vi var 12 personer der var dukket op denne aften, og velkommen til Steen og Kim som var med for første gang til klubaftenen her uden for køresæsonen. Snakken gik lystigt, ikke mindst om Palles flotte projekt og om længslen om at komme på asfalten igen i de kommende lyse aftener, humøret var som altid i top, mange gode historier blev byttet, det er en fornøjelse at være sammen med jer. :-)
Vi talte om sommerens træf, og Søren og Bjarke fremstiller en træfkalender til næste klubaften. Vi talte om Bugs Under Bøgen som afholdes i Ebeltoft d. 23 – 25 Maj med tilmelding senest 10 Maj, der skulle vi foreløbig kunne mønstre 6 aircoolers til denne weekend, det glæder vi os til :-) Læs mere på linket højere oppe på tråden.
Vi blev enige om at starte en lukket Facebook gruppe ”Skovsøens Helte” hvor vi hurtigt og nemt kan give beskeder til hinanden, dog vil vi stadig bruge tråden på VW nettet, det bliver Søren & Søren der opretter Facebook siden og de kommer til at være administratorer på siden, og de skal godkende brugerene.
Vores logo der er kreeret af Søren L, er ved at være klar, der mangler kun nogle få rettelser, før Søren L kan præsentere det færdige resultat, det bliver flot, bare vent. Det var det for denne gang. Tak til Palle og Konen for gæstfriheden :-) Husk det er Dig der gør sådan en aften god, vi ses i Blæserhuset til næste klubaften, mandag d. 24 marts kl. 18.00.. hilsen silverfox c”,)

dsc_1076.jpg
dsc_1078.jpg
dsc_1079.jpg
dsc_1080.jpg
dsc_1081.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej
Vil da også sige tak for en super god aften. og det var rart lige at hilse på de andre fra byen kigger ind til jer på et tidspunkt. Da i opførte jer pænt kan det måske laves om på et senere tidspunkt vi får at se. Men sune fruen blev ski skuffet nøøøj tænkte hun hvor er det pænt af dem at gi en gave og så er det bare en stak gammelt jern. Garagen er så småt ved at lige sig igen det sidste hul er lavet så nu skal den gåes igennem og fin pudses her og der.

Mvh palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

ha ha så må det være noget til hende næste gang vi mødes hos dig for sådan en lækker æggekage smager vi da gerne på igen en anden gang:0)

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej "Skovsøens Helte" så har vi igen klubaften mandag d. 24-3. vi mødes i Blæserhuset kl. 18.00. Mød op så vi kan få en god vw aften :-) Husk også at bestille gode grillpølser v. Søren på sms 42594675 senest mandag kl. 15. Vi ses. hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg er så klar til i morgen total frisk måske hehe hvor mange kommer i jeres fine ælder biler

image.jpg

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg fik lige trukket Futte ud af folden i går og fik luft i ringene, og så hoppede hun fornøjet afsted, så mon ikke hun også kommer til klubaften i aften. ;-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Perle er også klar så vi bliver da nogle stykker

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja i er nok kæphøje med jeres biler på plader:):) men det vare ikke længe får den kommer på gaden:):)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Skovsøens Helte var igen samlet til klubaften, på en lys Marts aften, med fremmøde af 3 flotte bobler, en 62'er 1200 ”Fru Sejrersen” tilhører Bjarke, en 64'er 1200 ”Perle” tilhører Mulle, en 73,er 1303 ”Futte” tilhører Silverfox, de andre helte kom i deres daily drivers, nøj de var misundelige på os der havde trukket vores aircoolers ud af stalden :-) Vi var 11 helte der var kommet op af søen til denne aften i Blæserhuset. Vi hyggede os med de gode grillpølser, sodavand og kaffe/the/kage fra Søren Fødevarermisters hånd, oh det smagte også godt, denne gang, tak Søren :-)
Der blev byttet mange gode historier, og humøret var som altid højt, der blev også fortalt lidt voksen historier, så Miro måtte lige uden for døren, mens de voksne var meget morsomme, ja jeg røber ikke noget af samtalen uha uha, og det gør de andre voksne heller ikke ;-) Vi fik også lavet en træfkalender, for Bjarke og Søren havde ikke haft tid, sagde de, men vi er nogle, der tror at de ikke kunne finde ud af det ;-) ja vi har plads til alle i denne her klub, også nogle sinker, men ikke for mange ;-) vi har jo 2 dejlige drenge der tager sig af dette ;-)
Søren's 69 er bliver spartlet og slebet, og er nu ved at blive klar til en gang maling, det er Kim, der er i fuld sving med dette, og Bjarke har hængt sponsorlampen op i blæserhuset og der er lys i pæren (i lampen) ;-) Værkstedet er blevet dækket af og ligner næsten en malerkabine, så vi glæder os til at se resultatet, det skal nok blive godt.
Næste klubmøde bliver mandag d, 7 April kl. 18.00. Det er denne gang flyttet til ”BC Automobiler, Speciale i Oldtimer & VW Aircoolers Refsvindinge”, Jytte vil stå for menúen, så der er noget at glæde sig til, det vil jeg garantere for :-) vi glæder os alle til det. Der kommer mere om det på tråden og i sms kæden og på facebook.
Det var igen en god klubaften, og det er dig, der var med som gjorde udslaget, tak for det :-) Der er nogen af os der vil møde op ved Skovsøen på mandag d. 31 marts kl. 18. Det kan være vi ses, hold fanen højt til vi ses igen. Det kan også være at ”Far til Fire med Blæs i kasketten” kommer med. ;-) Hilsen Silverfox c”,)

dsc_1105.jpg
dsc_1102.jpg
dsc_1104.jpg
dsc_1106.jpg
dsc_1111.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK

Reply »

You must log in to post.