Ser godt ud
/John
25709453
I'm the only BAY in the village
Ser godt ud
/John
Ja det ser sku da skide godt ud,godt tænkt.
Skal jeg ringe til Niels airmighty med det samme :-)
Følger spændt med i projektet som det skrider frem, ser godt ud indtil videre.. ;)
haha Søren - mon dog ;-) ... har tendens til at tro der er lidt for mange timers justering på et rullebræt inden den er klar til noget som helst...
og tak gutter....
og special tak til rasser og visti for dagens stumpeleverance ;0)
Den er sgu blevet flot.stædighed kan stadig give belønning.10 års arbejde ved at tage form,godt gået.
Ideen med dine bambusmåtter ser fantastisk ud på billederne.
Dagens detalje, bambus de luxe :0)
Konen har også været kreativ i dag med nye puder til sofaen ;0)
Fedt.
flot ib!
Den er bare så fed i hvid, cool bus !!!
Hej Ib.
Det ser super ud med bambus,men den kasse du har lavet i højreside bag,hvad skal den bruges til.
Det er da hans seng! Han mangler bare lige madrassen....
Bambus delux :)) i like
Kik i kut? ;-)
Super fede løsninger...lækkert :)
Glæder mig til at se bussen irl
Forsat god arbejdslyst !
Ser godt ud Ib, tror du har arbejdet med det røde interiør medens vi andre har gået rundt om træet med røde huer :-) du har godt nok tempo på nu, og det ser godt ud. Går ud fra at skabelonerne passer godt ? Det kan være du nu kan anbefale 3mm. Huntonit undertagsplade til sidebeklædning, kan jo tåle vind og vejr :-)
det kan jeg måske - men skal det anbefales skal det jo lige testes i vejr og vind - i baghjørnerne har jeg brugt skirvebordsstolunderlag - virker noget bedre end det sorte tjærepap. også klæber spraylimen helt fantastisk på det ;0) men tak for lån Kim - det var super...
også måtte jeg finde nogen 4mm klips - det lyder letterer end det var ;o)
har indtil nu brugt knapt 3000 stks ;o)
Puha vil nu begrave mig i ledningsnettet , så nu går det lidt langsomt de næste 14 dage :0)
Den bliver sgu fed. Skal vi så have et nyt busregister ?
haha - nej men du kan lave en facebook gruppe for danske splitbusser - så opdaterer folk helt af sig selv ;o)
Hvad fanden er facebook :)
Hedder det ikke Bookface ?
Godt arbejde Ib !
R.