Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Sløv til at komme ned i tomgang - ustabil tomgang

Tags:
No tags yet.

(permalink) Møgelmose Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej!

Jeg har monteret en Pict 30-1 da den tidligere pict 28-1 var slidt op.
Den nye Pict 30-1 har fået tomgangsdysen fra 28'eren da den manglede.
Luftkorrektionsdysen er 125. Jeg kan ikke huske størrelsen på hoveddysen men det kan jeg kontrollere hvis det er.

Motoren er en helt standard 1200 industrimotor.

Tændingen er sat med prøvelampe. 19mm før tdc på remhjulet. Elektronisk tænding og vacuum-avancering. Avanceringen er kontrolleret og fungerer.

Jeg døjer med at tomgangen er ustabil. Jeg synes ikke at luftskruen hjælper det store. Skruer jeg den ind går motoren selvfølgelig ud men om den står på 1,5 omgang eller 3 omgange gør ikke nogen forskel synes jeg.

Når jeg motorbremser så er motorgangen ujævn og sætter jeg bilen i frigear og lader den løbe til 0km/t så falder motoren i omdr. indtil den går ud.

Er det tomgangsdysen der laver ballade? Hvad er standard størrelsen i en 30'er?

Nogle andre gode bud hvad der går galt?

-------------------------------------------
Aalborg 248442 seksogtyve

Reply

You must log in to post.