Jeg kommer også. Prøver også at pakker nogle stumper:)
-Casper
Jeg kommer også. Prøver også at pakker nogle stumper:)
-Casper
Kommer med nogle kasser med indhold!!
Hey, prøver også at komme, ca 4 stk.
Vi ses.
Mvh Klaus.
Ps ingen kasser.
ja jeg kommer også i den lille blå
Kommer for at køre hjem med nogle kasser
Kommer også med nogle kasser.
OG… når vi så er ved det, så skal jeg bruge en forude til en early bay med rudeliste, uden krom listen, to forlygter, en tændnings lås med nøgle, et speedometer, 4 stålfælge 356 kopier 5x205. så hvis nogle har, så skriv til mig, 20684086. så i kan tage det med.
Vi kommer 3stk.
Vi kommer også (2 pers.)
Willy
Er der også mulighed for at stå udenfor i tørvejr og sælge, hvis jeg ikke kan holde ud at være i hallen ?
Har svær allergi over for hest/ hvor de kommer :-(
For så vil jeg finde lidt stumper / bøger frem.
Jeg regner også med at kigge forbi
Skal lige se om jeg kan afsætte min sidstfødte på søndag, så dukker jeg også op, og prøver at samle lidt vw-folk op i Nordsjælland på vejen.
Hvis nogen evt. kunne have tilbehør til pop-outs 65- liggende på lager hører jeg gerne om det.
Jens
Hej michael ved ikke lige med overdækningen tæt på hallen, men ellers kunne du være lige i porten, ved der er carporte ved siden af hallen, men om man lige får øje på dig der ved jeg ikke, men lad os kigge på det..
Curth
Kom frisk gutter... Der er plads til mange flere... Vejret ser fint ud og det forgår indendørs, så ingen undskyldning for ikke at komme.. Indendørs opholdsrum med varme på så i ikke behøver at fryse hvis i tror det bliver koldt.. Alle er velkommen og det er selvfølgeligt gratis at deltage... Så pak bilen og familien og få en sidste vw dag inden i skal i garage...
Spørgsmål besvares på 26172817
Ses Curth
Kommer også forbi!
Vh. Aron L.
Jeg kommer også, jeg skal stadig bruge 4 stk type 1 Hjulkapsler i fin stand, samt et fint Hvidt rat til en type 1 fra 1964, så hvis i har nogle af disse ting i vil sælge, så ring til mig så vi kan aftale nærmere, vh vilbro Tlf 53613742
Hej Curth
Skal jeg komme lidt tidligere og hjælpe med noget eller er der tjek på det.
Hej claus
Jeg er der kl 9 og tænker vi bare tager det roligt derfra men kom endelig der der skal laves lidt :-)
Ses curth
Kommer også. Og har nogle sæt bus dropspindler med...
Ærgerligt man ikke kan nå det..
Er mine os færdige Andy..?
Som lovet er der lodtrækning blandt dem der dukker op i luftkølet..
Bla. er disse Sony højttaler, samt lidt andre ting og sager på spil...
:0)
Daniel
Kommer også forbi. Glæder mig til at se de mange kasser
Jeg satser på at kigge forbi.
mvh Michael
Så er det ved at være søndag... Vi håber der kommer en masse mennesker og biler... Og dejligt at i gider komme... Og har man ikke fået tilmeldt sig... Så kan man sagtens komme alligevel..så kast jer ind i jeres biler og kig forbi og få en hyggelig dag..
Ses Curth