BuggyBoy skrev:
Rasser skrev:
Sådan en bil giver jo også en vis opmærksomhed, desværre var det bare ikke helt den opmærksomhed jeg gerne ville identificeres med
Det vil jeg gerne have uddybet?
Det var ikke for at træde nogen over tæerne...
Men - i en type 1 som min får man tit reaktioner fra alle mulige forskellige typer folk. Det være sig pensionister der kommer og fortæller hvordan de gennem årene har haft mange forskellige modeller af bobler, og de begynder straks at fortælle om alle de gode oplevelser de har haft, eller det kan være når man kører forbi en flok børnehave unger og de alle begynder at pege og sige "Sej bil" el.lign., eller det kan være den lokale brian nede på tanken der giver "thumps up". Min pointe er at alle har et forhold til den type bil - et positivt forhold vel og mærke!! Selv Hr. Betjent synes jo også den er sjov. Jeg synes da det er rart at se min bil giver folk et smil på læben, eller de mindes gode gamle tider eller whatever. Tror mange andre ejere af gamle folkevogne vil kunne nikke genkendende til ovenstående.
Med buggyen var det lidt anderledes - hr. betjent synes bestemt ikke den var fin, og man bliver ret hurtigt stemplet som en "drengerøvstype" i sådan en bil, jeg var da selvfølgelig også en drengerøv på det tidspunkt - men det voksede jeg stille og roligt fra (jaja nok ikke helt - men i ved hvad jeg mener ;-) ).
Håber det forklarer det hele lidt bedre (og ja jeg er godt klar over der er mange der sikkert er uenige - men det er sådan jeg oplevede det)
Og husk nu buggyførere inden i udtaler jer, jeg har set/oplevet begge sider... har i?