Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Rassers Båggy Projekt "nye p

Tags:
No tags yet.

(permalink) Danni Dines Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Blev simpelthen nød til at kommentere denne tråd...

Bemærk alle tidligere post's er fra 1969... Bliver simpelthen nød til at være vwnettet's ældste tråd:o
(permalink) Anonym Member
Kunne man da bare se alle billeder af denne fine buggy, ville det være dejligt. Kan kun se 3 stk.. snøft!
(permalink) niels-erik Member
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Rasser Member
[quote=niels-erik]
IMG_0305.jpg

1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) BuggyBoy Member
Rasser skrev:
Sådan en bil giver jo også en vis opmærksomhed, desværre var det bare ikke helt den opmærksomhed jeg gerne ville identificeres med

Det vil jeg gerne have uddybet?
(permalink) Rasser Member
BuggyBoy skrev:
Rasser skrev:
Sådan en bil giver jo også en vis opmærksomhed, desværre var det bare ikke helt den opmærksomhed jeg gerne ville identificeres med

Det vil jeg gerne have uddybet?

Det var ikke for at træde nogen over tæerne...

Men - i en type 1 som min får man tit reaktioner fra alle mulige forskellige typer folk. Det være sig pensionister der kommer og fortæller hvordan de gennem årene har haft mange forskellige modeller af bobler, og de begynder straks at fortælle om alle de gode oplevelser de har haft, eller det kan være når man kører forbi en flok børnehave unger og de alle begynder at pege og sige "Sej bil" el.lign., eller det kan være den lokale brian nede på tanken der giver "thumps up". Min pointe er at alle har et forhold til den type bil - et positivt forhold vel og mærke!! Selv Hr. Betjent synes jo også den er sjov. Jeg synes da det er rart at se min bil giver folk et smil på læben, eller de mindes gode gamle tider eller whatever. Tror mange andre ejere af gamle folkevogne vil kunne nikke genkendende til ovenstående.

Med buggyen var det lidt anderledes - hr. betjent synes bestemt ikke den var fin, og man bliver ret hurtigt stemplet som en "drengerøvstype" i sådan en bil, jeg var da selvfølgelig også en drengerøv på det tidspunkt - men det voksede jeg stille og roligt fra (jaja nok ikke helt - men i ved hvad jeg mener ;-) ).

Håber det forklarer det hele lidt bedre (og ja jeg er godt klar over der er mange der sikkert er uenige - men det er sådan jeg oplevede det)
Og husk nu buggyførere inden i udtaler jer, jeg har set/oplevet begge sider... har i?
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) BuggyBoy Member
Den med betjenten giver jeg dig ret i - men møder også gamle mænd eller små børn der giver de samme udtryk som du får med din type1ér...

Har sågar mødt en mand på knap 80 år foran Netto der kom over med det største smil en så gammel mand nu kan have og sagde: "Det er da en rigtig Kuss´magnet du har dér!" Haha... Det glemmer jeg aldrig...

Mødte derefter en dreng der sagde: "se mor - en legobil"... Der forsvandt mit smil så hehe...

Men jeg forstår godt din udtalelse nu. Skulle bare være sikker på jeg forstod dig korrekt...

Reply

You must log in to post.