Man siger man ikke kan lave lort til lagkage, men det kan du fandme. Jeg kender dig jo ikke, men det ser ud til at du har fuld kontrol over luftkølede.....RESPEKT.
Jeg vil sgu være som dig når jeg bliver stor
....Nicolai 30 år:-)
(permalink)BornholmerMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
[quote:7ae2c36f2a="kenny19821"]hey hvis man skal købe en som din hvad ligger sådan en så i af pris
:D Ja for faen Henrik, det var et fabelagtigt stykke arbejde.. Men du er jo ved at falde af på den med busserne, så jeg har fundet dit næste projekt! Den er billig nok..
Hvis jeg skulle gå i gang med sådan et projekt, så skulle det sku kun være fordi det er en samba.
Konen spørger også hvornår jeg dog bliver voksen nok til at erkende at alderen begynder at trykke, med at gå i gang med de måske nok lidt vilde projekter.
Aldrig siger jeg.
så længe jeg kan få den daglige svejserøg, de obligatoriske snitsår på fingerne. ( Hvis man ikke har blødt minst en gang om dagen, så har man ikke lavet noget ) Så knokler jeg der ud af..
Er da allerede ogse i gang med det næste projekt. :wink:
(permalink)Jens_BukbjergMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
[quote:7bf85f0cf3="Scharling"]Hvis jeg skulle gå i gang med sådan et projekt, så skulle det sku kun være fordi det er en samba.
Konen spørger også hvornår jeg dog bliver voksen nok til at erkende at alderen begynder at trykke, med at gå i gang med de måske nok lidt vilde projekter.
Aldrig siger jeg.
så længe jeg kan få den daglige svejserøg, de obligatoriske snitsår på fingerne. ( Hvis man ikke har blødt minst en gang om dagen, så har man ikke lavet noget ) Så knokler jeg der ud af..
Er da allerede ogse i gang med det næste projekt. :wink:[/quote:7bf85f0cf3]
For det første har jeg ikke set dit ønske før nu (og det har de andre måske heller ikke), for det andet, så tror jeg desværre ikke der er så meget at gøre da det er et konverteret emne fra en tidligere version af VWNettet. Som du muligvis bemærker så står datoen på nogle af indlæggene til d. 31/12-1969.
Med mindre du gider at dato fastsætte hvert enkelt indlæg i tråden så skal gøre mit til at få opdateret tabellerne.