Jeg havde tidligere skrevet et indlæg om dette på det "gamle" vwnettet...men uden svar så.....måske er der nogen der ved det...eller måske bare skrive deres mening...
I forhold til gammeldags cellouselak og den nymodernes 2 pack lak, hvad bruger i ?
Jeg tænker hvad er bedst når man vil have sin type 1 så org. så muligt???
Ses mr. blum
::)
Jeg mener at det er meget begrænset hvad der bruges af cellouselakker idag. De nye laktyper er som oftes også bedre til at holde på farven. Min far er gammel autolakker og han siger de nye laktyper er bedre og meget nemmere at arbejde med. Så får i ikke mere for den 25 øre.
Mvh
Rolf
[color=Orange:fb50b6bdac][/color:fb50b6bdac]
-------------------------------------------
Tlf 22141595
Thisted/Nordvestjylland
Der er ikke så mange nævneværdige fordele ved cellulose lak. Alt udvikles løbende ..... også lakker naturligvis og derfor bliver både arbejdet og resultatet bedre hvis du benytter moderne 2 komponent lak.
Er man extrem tilhænger af originalitet og gammel patina kan man vælge cellulose......... men så kommer dit næste spørgsmål..... hvor køber man så det?
Aner det ikke ......
-------------------------------------------
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
Hej Rolf
Hvad skal din far lave i påsken?
Skulle jeg ikke lige svinge forbi i min adskilte bus med 12 påskeøl og 50 kg spartel?
H
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Jeg tror han skal gøre havemøblerne klar til sæsonen. Og det
der med at få ham til at svinge malersprøjten er nok ikke
nemt. Har prøvet gennem to år at få ham overtalt til at male
min bil, uden held. OK han har heller ikke malet biler siden
1972 så hans fornemmelse for det er nok pakket godt væk!!!
;D
Men hvad er prøblemet?? Harald Nyborg har tilbud på
jorbærblå spaymaling i glans -25 uden hængeører og
kaospiloter.......
Rolf
-------------------------------------------
Tlf 22141595
Thisted/Nordvestjylland