Jeg går med en lille drøm om at ligge en Porsche 911 motor i en min 1303!!!
Er der nogle der har prøvet at ligge sådan en sag i en boble, og ved hvad der skal laves for at den kan ligge der.
Jeg har ikke, men Franke har. Han siger "Det er ikke bøvlet værd" i forhold til at bruge de samme penge på at lave en halvstor T4.
Fordi
1. Der skal laves RIGTIG meget om før den kan være der.
2. Det går kraftigt ud over køreegenskaberne, i negativ retning, fordi Porsche motoren jo er noget tungere og kommer til at rage væsentlig længere ud fra bagakslen.
3. Det er ikke til at lave et udst. system som er lige så godt som det Porsche selv laver. Man får typisk et hul i effekten mellem 3 & 4 k rpm. på 25 - 40 hk !
Den positive ting der kan siges om den løsning er jo altså, jah, i ved nok
LYDEN!!!!
[quote author=Farmer link=board=teknik;num=1018199899;start=0#1 date=04/07/02 kl. 23:25:34]Jeg har ikke, men Franke har. Han siger "Det er ikke bøvlet værd" i forhold til at bruge de samme penge på at lave en halvstor T4.
Fordi
1. Der skal laves RIGTIG meget om før den kan være der.
2. Det går kraftigt ud over køreegenskaberne, i negativ retning, fordi Porsche motoren jo er noget tungere og kommer til at rage væsentlig længere ud fra bagakslen.
3. Det er ikke til at lave et udst. system som er lige så godt som det Porsche selv laver. Man får typisk et hul i effekten mellem 3 & 4 k rpm. på 25 - 40 hk !
Den positive ting der kan siges om den løsning er jo altså, jah, i ved nok
LYDEN!!!!
Hey Farmer!!
Klart klart Anders!!
Har engang prøvet at være med Dirk fra det hedengangne Nordland Käfer ude og køre i en 2,8l T4 1303 cab. Hold da K
[img:9a4a04383b]http://home9.inet.tele.dk/remik/911.JPG[/img:9a4a04383b]
René