Ang rep. af karosseri.
Den bedste måde og den der holder længest er kant mod kant og fuldsvejs det hele, der må ikke være huller i bag efter. da vil plastic spartlen ikke kunne holde og der vil ret hurtigt komme revner i spartlen og malingen vil boble op.
Der er ingen grund til at svejse på begge sider, og mange steder kan det heller ikke lade sig gøre. Hvis de opdager til syn at der er brugt tykker plader en bilen er typegodkendt med kan de kassere den.
Ang. svejsning så tilpas pladerne så de passer kant mod kant og sørg for at pladerne har den rette fasong, der efter laver du så små svejsninger du kan ca 5 mm
med 50 mm imellem der efter gentager du med ca 25 mm mellem hæftningerne når delene er hæftet sammen med 25 mm mellem hæftningerne der efter laver du hæftninger der er 10 mm lange og sådan foresætter du ind til det hele er fuldsvejst. husk at springe fra side til side så pladerne ikke bliver varme.
Ang. Spartel er der 2 typer en karosserispartel til de buler der måtte være.
og til sidst en finspartel til de sidste par mm. Kan købes ved de fleste, som sælger autodele eller automaling.
Er der spørgsmål er i velkommen til at skrive.
Allan 2712
ab@absvejs.dk