Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Krigserklæring mod T&S

Tags:
No tags yet.

(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Har spurgt om gule plader engang for længe siden... De fyrede et aller andet af med afstanden til bagagerummet/ladet... Da der på en opkortet buggy ikke er noget lad/bagagerum var det efter deres mening ikke muligt at få bilen på gule plader... Holder det ??? Virker lidt mærkeligt!

Hvis nogle af jer har oplysninger om mulighed for gule plader, eller andre gode tips, så giv lige et prej  ;) Jeg har også hørt noget om man kan registrere bilen som handicapkøretøj ???

BB
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=Christian Klim link=board=teknik;num=1022657185;start=15#24 date=06/03/02 kl. 22:27:55]Hej igen jeg Kan desværre ikke finde ud af at få registeret ind på siden her.. men håber i kan nøjes med dette jeg skrev...
Chris

Hej Christian

Super. Vi skal dog nok bruge en kopi af din svenske registreringsattest. Måske du kunne faxe den til mig??? Ring evt. lige til mig på 29 49 46 63

Vi snakkes ved
J.C.
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
OK.. det ser ud til at vi efterhånden snart kan iværksætte aktionen.. Jeg har løsligt gået de 2 tråde igennem og fundet frem til at vi pt. dækker 11 regioner ud af de 29:

De 11 vi dækker:
Esbjerg
Frederiksberg
Frederikshavn
Herning
Horsens
Korsør
København
Maribo (der har jeg sågar en backup der gerne vil træde til hvis nødvendigt)
Randers
Thisted
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg napper lige Hillerød....mine sviger-basser bor nemlig der!
12 down 17 to go.......!
J.C.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg tar kalumborg.....
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
heeeey mette!!!!!!!
du har da vist ikke været inde på den gamle debat om dette emne og kigge for du har da glemt mig...............
jeg må heller tage køge igen, da jeg var den første til at melde mig inde på den gamle debat.......
mvh..........leo-pol...........   ::) det bliver kanon......
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
Leo-pol
Det er jeg ked af hvis der var en der smuttede.. men jo jeg kiggede også på det gamle emne.
Det er bare super du er på!

~Mette
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
okay........
det var osse mer hvis der var andre der var smuttede...........
men så er der jo ved at være tjek på der hele......
leo-pol
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hey der...!!

Jeg klarer odense......man er jo trods alt fra øen så familien klarer jobbet for os!!!

Cheers,
Kasper
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 54 years siden | | | |
Høje-Tåstrup og Næstved er også klaret!

~Mette
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hej alle krigsliderlige VW-freaks
Så lagde dyningerne sig efter Bugs Under Bøgen og jeg er igen klar til at kæmpe de fattiges kamp mod T & S.

Jeg har de sidste par dage haft Jonathan Nash fra England boende hos mig og vi har blandt andet drøftet dette emne ret intenst.
Han var villig til at sende mig en kopi af hans "log book" på hans VW camper er reglerne anderledes for campere?

Når vi får bestemt os for et sæt papirer forestillede jeg mig at lægge dem ud på denne tråd i PDF-format og lade folk selv printe dem ud. They´ll never know what hit them, som Jonathan sagde.

Hilsen kokken uden arme
(chief of arms)
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hey jungs!

Så har jeg skaffet en registreringsattest på en type 1'er fra 1964. Jeg skal sørge for at få den scannet ind hurtigst muligt, så krigen kan starte.

Parantes bemærket kan jeg fortælle, at jeg nu har fået svar på min anden klage til T&S over afgiftsberegningen på min 67'er. Som nogen måske kan huske skulle jeg oprindelig have betalt 15,5 kilo i depositum. Efter den første klage, blev dette sat til 19 kilo. Nu har piben fået en anden lyd, efter at jeg sendte dokumentation (fra Bilrevyen 1967) på hvad den oprindelige pris var ind til dem.

Såfremt min bil er original (hvilket den er) skal jeg nu kun slippe med 3.675 kr. Med andre ord godt 15 kilo lavere end den seneste. Selvsagt er jeg tilfreds med prisen, men jeg er sgu ikke tilfreds med behandlingen. Så jeg deltager ufortrødent i krigen...........!

Bläs i pipan
J.C.
(permalink) KKWA-dsa Member
Skrev for 54 years siden | | | |
3600 dask det var sgu en billig omgang.. Fedest så hjælper det sgu alligevel at brokke sig.. Nu er det du skal stille dem spørgsmålet om HVORDAN fanden de kom frem til de 19000?

Og du skal også have lidt for svie og smerte pga. din bil ikke har været med til de første træf i år..  Så alt i alt skylder de dig 5823,25 danske kroner baht...  :)

Let the war begin!!!

P.s. Jeg så star wars 2 attack of the clones igår... Hold da kæft en omgang sødsuppekærlighedshelvede.. Skuffet er jeg.. Starwars 2 var filmen jeg så..  
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=WayZee link=board=teknik;num=1022657185;start=30#36 date=06/04/02 kl. 16:47:09]Parantes bemærket kan jeg fortælle, at jeg nu har fået svar på min anden klage til T&S over afgiftsberegningen på min 67'er. Som nogen måske kan huske skulle jeg oprindelig have betalt 15,5 kilo i depositum. Efter den første klage, blev dette sat til 19 kilo. Nu har piben fået en anden lyd, efter at jeg sendte dokumentation (fra Bilrevyen 1967) på hvad den oprindelige pris var ind til dem.

Såfremt min bil er original (hvilket den er) skal jeg nu kun slippe med 3.675 kr. Med andre ord godt 15 kilo lavere end den seneste.

Hvis der virkelig er så mange penge på spil, og så store afvigelser i deres vurderinger, (hvilket vi snart vil få bekræftet af jeres lille test), ville det så ikke være en idé at henvende sig til et bilblad med problemet, så det kan blive lidt mere "public" ???

De ligger altså inde med et problem man ikke bare kan lade fortsætte... Man kan jo købe en VW for de 15 kg ovenståendee sparede!!!!! Det kan da ikke være rigtigt  >:(

BB.

(Spank the money-sucking-bastards !)
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg har skrevet til DR Rapporten og til V-Max
Vi ser hvad der sker....

Chief of arms
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=Gustav_t link=board=teknik;num=1022657185;start=30#39 date=06/05/02 kl. 08:16:27]Jeg har skrevet til DR Rapporten og til V-Max
Vi ser hvad der sker....

Chief of arms

Super Gustav.....jeg stiller gladeligt op til lidt Jens Olaf Jersil spanking af T&S. Men sig lige til i god tid.....jeg skal jo lige klippes og soigneres allerførst ;-)

Skal i øvrigt til syn i dag kl. 14.00......kryds venligst fingre alle sammen, for at den smutter igennem!!!!

Word up
JC
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Fingers crossed!!!  :D

Go get 'em!!! 8)

Frank
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hey JC!

Håber du nåede at montere det dildosæde som jeg lånte dig.
Det virker altid ude i synshallen - de kan så godt li´en lille en i røven.................

Fingrene er krydset.........håber vi skal cruise med pladerne på i aften!!

Cheers,
Kasper
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
som skrevet før vil jeg gerne tage toldregion nærum
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=munken link=board=teknik;num=1022657185;start=30#42 date=06/06/02 kl. 11:28:30]
Håber du nåede at montere det dildosæde som jeg lånte dig.
Det virker altid ude i synshallen - de kan så godt li´en lille en i røven.................


Nix....tror Rigmor fik fat i sædet der hjemme.......!

[quote author=munken link=board=teknik;num=1022657185;start=30#42 date=06/06/02 kl. 11:28:30]
Fingrene er krydset.........håber vi skal cruise med pladerne på i aften!!


Mht. cruise i aften, så må jeg desværre melde fra.....skal til bestyrelsesmøde!!!!!

Måske i morgen???

J.C.
(permalink) Hans Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hej

Jeg ville bare lige høre om det her er gået helt i stå ??? eller er der noget jeg ikke har hørt. Har vi alle de oplysninger der skal bruges til ansøgningen/forespørgelsen?
Er der så ikke én der kan lægge skemaet med oplysninger ind på denne side, så vi alle kan komme igang.

I er da ikke ude og cruise alle sammen, hele tiden, vel. ;)

Hans
(permalink) Hans Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Det var dog mærkeligt??? ??? ??? :-/ ?? Mit indlæg står på besvarelses siden, men ikke på inde på siden??? mærkværdigt?

Hans
(permalink) Admin Member
Skrev for 54 years siden | | | |
test..
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hej Hans m.fl.

Jeg må indrømme, at undertegnede har hængt lidt i bremsen mht. vores battle mod T&S. Jeg får dog hurtigst muligt scannet registreringsattesten ind, og uploadet den her, så vi kan komme i gang.

Mht. blanketten fra T&S har jeg lige p.t. problemer med at hente den fra deres hjemmeside. Dog kan den normalt hentes via flg. link: http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=56202&ov_id=0

Jeg venner tilbage, når registreringsattesten er scannet.
Brgds
Way Zee-bar
(permalink) WayZee Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Har videregivet registreringsattesten til Munken, som scanner denne, samt en udfyldt blanket til T&S ind, og derefter uploader begge dele her på vwnettet. Det eneste man så selv skal gøre, er at udfylde navn og adresse.....det må man kalde for service (et ord vi måske skulle lære T&S om!!!!)

Når dette er gjort, skal vi så bare lige blive enige om hvornår D-dagen skal være. Måske den store Coordinateur Gustav skulle komme emd et forslag, efter han har kaldt alle os soldater vagt i gevær!!

Vwi tales vwed
J.C.

Reply »

You must log in to post.