Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvad sker der med min bil???

Tags:
No tags yet.

(permalink) Aabenhus Member
Skrev for 54 years siden | | | |
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ikke at jeg har ret meget forstand på den slags men hvordan står din tænding? Gehør sucks!

Hilsen Gustav
Har du fået mod på at være med i skoven næste år?
Hvad er der blevet af alle de gamle oliedryppere?
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Aabenhus Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hey Gus! Det med tændingen har jeg godt nok tænkt på, men nu er jeg jo ikke ligefrem mekaniker selv, men jeg får en til at kigge på det!!

Ang. De andre Drippers så ved jeg at Morten leder efter en ny bund, så han kan få bilen synet igen, men  arbejder vist i Norge eller sådan noget og er ikke så tit hjemme!!

Ulrik bor i Randers nu og er vist gået helt i stå angående folkevogne, og har vist sat bilen til salg, det er det sidste jeg har hørt!!

Men nu har vi jo en ny mand der er klar (ham jeg havde med i lørdags)

(permalink) leo-pol Member
Skrev for 54 years siden | | | |
hey der.....!
hvis motoren starter fint når den er kold, men kun lige kan hoste sig igang når den er varm efter at have tørnet starteren i et halvt min, kunne det godt tyde på at der ikke er så mange komprestioner tilbage på maskinen....... prøv at tag en test og se va den siger...... leo-pol
(permalink) Aabenhus Member
Skrev for 54 years siden | | | |
jamen det må jeg jo så se at få gjort!!! Forresten så gik den godt i tomgangen igår og det kunne jeg så ikke helt forstå... Luftfiltret var røget af karburatoren så jeg så har det måske noget med problemet at gøre??
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ik at jeg har forstand på det, men hvis "flyderhuset" udlufter op i luftfilteret kan det gøre at motoren drukner når den har stået lidt efter den har været varm,-hvis luftfiltret samtidig er lidt stoppet vil den vel suge mere benzin igennemm tomgangsdysen??? ???
(permalink) Aabenhus Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Ha Ha... Jeg er kørende igen endda bedre end før.
Jeg har en flink onkel der tilbød at kigge på min motor og nu er det hele bare fjong!!

Det var godtnok tændingen noget af problemet, men også for lidt spillerum mellem ventilerne.

Reply

You must log in to post.