Ikke at jeg har ret meget forstand på den slags men hvordan står din tænding? Gehør sucks!
Hilsen Gustav
Har du fået mod på at være med i skoven næste år?
Hvad er der blevet af alle de gamle oliedryppere?
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Hey Gus! Det med tændingen har jeg godt nok tænkt på, men nu er jeg jo ikke ligefrem mekaniker selv, men jeg får en til at kigge på det!!
Ang. De andre Drippers så ved jeg at Morten leder efter en ny bund, så han kan få bilen synet igen, men arbejder vist i Norge eller sådan noget og er ikke så tit hjemme!!
Ulrik bor i Randers nu og er vist gået helt i stå angående folkevogne, og har vist sat bilen til salg, det er det sidste jeg har hørt!!
Men nu har vi jo en ny mand der er klar (ham jeg havde med i lørdags)
hey der.....!
hvis motoren starter fint når den er kold, men kun lige kan hoste sig igang når den er varm efter at have tørnet starteren i et halvt min, kunne det godt tyde på at der ikke er så mange komprestioner tilbage på maskinen....... prøv at tag en test og se va den siger...... leo-pol
jamen det må jeg jo så se at få gjort!!! Forresten så gik den godt i tomgangen igår og det kunne jeg så ikke helt forstå... Luftfiltret var røget af karburatoren så jeg så har det måske noget med problemet at gøre??
Ik at jeg har forstand på det, men hvis "flyderhuset" udlufter op i luftfilteret kan det gøre at motoren drukner når den har stået lidt efter den har været varm,-hvis luftfiltret samtidig er lidt stoppet vil den vel suge mere benzin igennemm tomgangsdysen??? ???
Ha Ha... Jeg er kørende igen endda bedre end før.
Jeg har en flink onkel der tilbød at kigge på min motor og nu er det hele bare fjong!!
Det var godtnok tændingen noget af problemet, men også for lidt spillerum mellem ventilerne.