Thanks !
Har fundet nummeret - (nevermind - det stod i højre side) men der står godt nok AM (efterfulgt af 7 cifre) ??? ???
Har fundet oversigt på CSP´s hjemmeside - den gearkasse hører vist ikke originalt til min 1302 der var født med 1600 motor ??
Fandt også dette billede af type 1 med 4-liters kværn på bagsædet..... (den har sikkert været med på VWnettet før ?)
Undrer mig noget over hvordan han kan nå op på næsten 4-liter i slagvolumen ???
Data:
ENGINE TYPE 1 / 1600
DISPLACEMENT : 3908 cc
BUILDER & OWNER : ANDREAS ERWIN MARHENDARTO
CRANK : 84 mm GENE BERG
RODS : CARILLO
PISTONS/CYLINDERS : 90.5 mm , CIMA
RINGS : CIMA, TOTAL SEAL
CAM : CB PERFORMANCE FK 110
VALVE SIZE & MAKE : 42 mm x 37.5 mm , MANLEY Stailess Steel
HEADS : TYPE 1 CASTINGS, WELDED, PORTED & POLISHED by NANO. W
COMPRESSION RATIO : 12.5 : 1
IGNITION : BOSCH 009, PER LUX IGNITOR, MSD GAL w /2 - STEP
CARBURATION & INDUCTION : DUAL WEBER 48 IDA w / 42 mm VENTURIS
INTAKE MANIFOLDS : SCAT TRAK
EXHAUST SYSTEM : PHOENIX SUPERTRAPP, 2-INCH DRAG ONLY, CERAMIC
FLYWHEEL : 200 mm, 12.5 lb
CLUTCH : 2.500 lb KENNEDY PRESSURE PLATE w / TWIGG DISC
OIL : TRD / CASTROL 20w - 50
SPARK PLUGS : NGK B8HS
SPECIAL MODIFICATIONS :
CERAMIC COATING ON EXHAUST BY NANO.W
FULL FIBERGLASS BODY BY BINGKY CAR CUSTOM
CUSTOM COATINGS IN BATAVIA HOT RODDING CLUB & SPEEDSTER HOUSE
TRANSAXLE / '66 VW BUG TYPE 1
BUILDER : ANDREAS ERWIN M & NANO. W on
BATAVIA HOT RODDING CLUB & SPEEDSTER HOUSE
RING 7 PINION : 3.88 : 1
GEAR RATIOS : - 3.78 first
- 2.06 second
- 1.58 third
- 1.21 fourth
TRANSAXLE MODIFICATIONS:
RHINO CASE & GENE BERG AXLES
Fundet på:
http://www.hotrodsonline.com/Articles/CoolCarsInUnusualPlaces/JakartaVW/Hvad skal man da bruge stand offs til ???