Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Kit & Buggy Service (eller man

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Nu skal jeg sgu ha' luft!!!

Jeg har sammenlagt prøvet at ringe 56 gange i løbet af mandag, tirsdag og onsdag uden held... Det er dog noget af det mest latterlige jeg endnu har oplevet! Jeg er godt klar over at manden har travlt, men så man sgu ansætte en mand mere! Det kan ikke være rigtigt at jeg skal bruge flere timer hver dag bare for at få lov til at bruge penge!  >:(

Nå, det var så dagens sure opstød...

Nu til den konstruktive kritik: Bent, vil du være venlig at gøre det nemmere for dine kunder at bestille hos dig? Jeg er godt klar over at man kan maile til dig, men når man er i tvivl om lige nøjagtigt hvilket rep stykke som passer, vil jeg gerne snakke personligt med en kender. Når du nu har så travlt, så ansæt dog en ungarbejder til at pakke varer ud, mærke dem og sætte dem på plads. Han kunne evt. også pakke forsendelser til kunder. Iflg. LO er det jo meget normalt at unge under 18 arbejder for under 40,- i timen!  ;D Så det kan da umuligt smadre budgettet!

Nej, det jeg vil frem til er, at du lever af at sælge varer til os andre, og hvis undertegnede skal lægge nogle penge i din forretning ønsker jeg at det bliver nemmere at komme i kontakt med dig. Ellers kan jeg ligeså godt bestille det ved CSP.

Med venlig hilsen

Frank
(permalink) Karmann_Racing Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg tror nu at Bent har tænkt på at finde en ekstra mand, men det som jeg tror afholder Bent for at ansætte, er at de ikke ander en SKID om vwdele, og personligt vil jeg gerne selv have at Bent selv pakker de Ting jeg bestiller, for så ved jeg at det er de dele som vi har snakket om og de er hjemme.

Jeg er blevet rigtig træt af CSP fordi de ikke kan oplyse om de varer som man bestiller er i restordre. Selv når man spørger pænt om det.

Giv nu lige Bent en chance, ham knokler dagen lang.

Det bedste er at skrive en mail om at han skal ringe til dig. Works for me !!

Søren (KITogBuggyserviceFan)
(permalink) 54bugholm Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Har han ikke stadig ferie?
(permalink) Peter_Plade Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg mener altså også at han har ferie 8) 8)
-------------------------------------------
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
(permalink) jacob Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=KKWA link=board=dele;num=1026734301;start=0#3 date=07/15/02 kl. 16:43:37]jo Bent er vist på ferie resten af ugen...
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
(permalink) Karmann_Racing Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Det er da lidt mærkeligt at han så kan sende mails og pakker fra Bahamas. Måske har han åbnet en ny Bix.

Jacob Chek lige datoen

[glow=red,2,300]d. 07/15/02 [/glow]
kl. 16:43:37, KKWA skrev:jo Bent er vist på ferie resten af ugen...  

(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Jeg skal da også tilføje at jeg tidligere har handlet der uden de store problemer, ud over ventetid i butikken, men når jeg ringer derud, melder den bare optaget. Hvis man som forretningsdrivende tager på ferie, er det mindste man kan gøre, at slå en tlf svarer til som siger at man holder ferie lukket.

Og jo, jeg ved udemærket godt at han knokler, men når man har så travlt, ryger der vel også en smule gryn i kassen. Det kan vel ikke være op til kunderne om han lige har tid??? Eller er det mig som er helt galt på den??? Jeg arbejder selv som sælger, og må indrømme at i min branche, hvor der er mange om buddet, så gælder det om at kunne servicere bedst muligt. Ikke noget ondt ment, men der er jo ikke ret mange her i dk som sælger stumper til vw'er, og i særdeleshed ikke mange med det kendskab til stumper som Bent har. Men derfra og så til at det skal være når sælgeren har tid?

Det med at Bent selv skal pakke delene, er jeg langt hen ad vejen helt og aldeles enig i. Det er jo netop derfor jeg gerne vil snakke personligt med ham, for at få nøjagtig den stump jeg mangler. Men det er jo muligt at han lægger varerne frem, og at en ungarbejder så pakker dem ned.

Mine holdninger er ment som konstruktiv kritik, ikke som negativ. Starten af mit første indlæg var skrevet som en her og nu følelse af at jeg gider sgu itte prøve at ringe 50 gange på 3 dage bare for at få nogle stumper.

Havde det været til min egen bil, kunne jeg evt. også leve med, men jeg står i den situation at jeg er ved at gøre en 69'er klar til syn for en gut, og jeg tror helt ærligt at både han og synsmanden er rimelig ligeglad med at jeg ikke kunne får stumperne til tiden.

Med venlig hilsen

Frank
(permalink) jacob Member
Skrev for 54 years siden | | | |
[quote author=Karmann Racing link=board=teknik;num=1027502062;start=0#5 date=07/24/02 kl. 11:56:34]Jacob Chek lige ...
Sagt på en anden måde:
Det var vist i sidste uge at Bent var på ferie
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
(permalink) Bent Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hej fra Kit &Buggy service
Alleførst skal jeg lige beklage at jeg havde kommet til at trykke på den forkerte knap på min 3vejs tlfsvarer, således den ikke oplyste feriperiode uge 28-29, men i stedet åbningstider!
Autosvaret på mailen fungerede dog heldigvis/162mails på 9dage,med spørgsmål/ordrer/osv som jo alle forventer et svar snarest !
Ang. den "rødglødende telefon" er det heller ikke noget nyt fænomen,men kunder forlanger oplysning/oplysning/oplysning
rådgivning-derfor nytter det ikke med en tlfdame/ "frisk ung mand" eller de er nu nr 15 i køen,som flere i en god mening har foreslået.
For at råde bod på d.o åbner inden for de næste 4 uger en ny webshop med informative ting om varer/billeder/forklaringer
osv. Dette vil formentlig frigøre noget mere tid til kundebetjening.

Lige et lille ord til Frank ; Det er korrekt jeg lever af at sælge varer til VW kunder, dette indebærer således kundekontakt,du foreslår herefter en "ungarbejder" for at det skulle være nemmere at komme i kontakt med mig- men ungarbejderen
vil bare i givet tilfælde sige- han taler i telefon med en kunde-og den kunde kunne jo ligesågodt være dig ikke ?

Mvh Bent / KIt& Buggy service  
(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hej Bent!

Du har fuldstændig ret, det kunne lige så godt være mig! Det jeg primært hentyder til, er at ekstra mand evt. kunne tage sig af forefaldent arbejde for dig... Hermed ikke ment vedkommende skulle overtage kundekontakten, for den vil jeg hellere have med en kender!

Bottomline, jeg er ikke i tvivl om at du gør dit ypperste, og er da heller ikke i tvivl om at du laver nogle tiltag. Og er slet ikke i tvivl om at det nagende punkt heri er at kunne servicere kunderne mindst lige så godt som nu, rent teknisk og rådgivningsmæssigt. Føler bare det er håbløst at ramle ind i en optaget tone konstant, kan fortælle at det samlet er sket 74 gange siden mandag morgen... Selvfølgelig kunne jeg smide en mail til dig om at ringe til mig, men da jeg i første omgang skal servicere mine kunder i løbet af min arbejdsdag, må jeg ordne mine private gøremål når tiden tillader det.

Men tak for svaret!

Med venlig hilsen

Frank
(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 54 years siden | | | |
;D ;D ;D ;D Ah Franke, mindre snak på nettet og lave mere bil, så værkstedet igen kan benyttes af andre

(permalink) Anonym Member
Skrev for 54 years siden | | | |
ok ok ok... Forstår en fin hentydning... Skære lidt, sprutte lidt, fyr af!

Reply

You must log in to post.