Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Eftertænding ???

Tags:
No tags yet.

(permalink) Tiger_Dyret Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Som ny ejer af en VW type 1, har jeg lidt problemer med eftertænding  ???  Er det karburatoren der skal renses og benzinfilteret eller hvad kan det være.

Et andet problem, lyder måske lidt åndsvagt, men det er som om at motoren varmer for meget, som resulterede i smeltede ledninger samt et laderelæ i brand    >:(

Er der nogle der har foreslag hvad disse småproblemmer kan være   ::)

Tiger Dyret


Et lille link til dem der kører Cabriolet http://WWW.kabriolett.com  

(permalink) Farmer Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Som udgangspunkt regner jeg med din motor er std.

Eftertænding kan skyldes flere ting. De mest normale er forkert tændingsindstilling, hvilket det nem kunne være i dit tilfælde når du siger at motoren er meget varm.

Tjek osse at din lufttermostat virker. hvis den er lukket hele tiden bliver motoren jo osse varm og kan så osse eftertænde.

Forkert oktan brændstof ! ??? Naaarh, 92 oktan er ok til en std.

Det kan osse være gemen koks i forbrændingskamrene, men det tror jeg næppe det er i dit tilfælde.

Efterse blæsemøllen. Se til at der ikke ligger en klud el. lign. derinde og hindrer møllen i at gøre sit arbejde.

Prøv at se om ikke noget af det hjælper dig.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.