Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Kompressor eller hvad??

Tags:
No tags yet.

(permalink) PFA Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Er der nogle der ved om det kan svare sig at ligge en kompressor i sin VW´er. Jeg er blevet tilbudt en kompressor af en gut fra Blæserbanden til 1500,- (nyenoveret), men der skal laves nogle trykluftrør og en masse andre ting for at få det til at virke optimalt.........Er der nogle derude, der har erfaring med noget i den stil???????????
(permalink) Admin Member
Skrev for 54 years siden | | | |
nej
(permalink) Anders-DK Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Prøv at bruge lidt tid på at læse lidt på JMR's hjemmeside..
Evt. gå ind i hans forum og stille et par spørgsmål.

Link til hans hjemmeside:
http://www.johnmaherracing.co.uk/
Link til lidt billeder af "in the works"
http://www.johnmaherracing.co.uk/intheworks.htm

Held og lykke
(permalink) Anders-DK Member
Skrev for 54 years siden | | | |
One More
(permalink) Farmer Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Kender lidt til motoren. Det er "Moggys" 2366 T4 med en MASSE dingel dangel. Egentlig burde den være kanon stærk, men effekten udebliver og max moment er heller ikke værd at skrive hjem om, - endnu da. Det kan da være det kommer når de får arbejdet noget mere med den.

De har ellers rodet en del med den. Og ideen med charger frem for turbo er jo oplagt, idet der er væsentlig færre problemer med varmeudvikling. Men som det ser ud lige nu, er der nogen der skal teste noget mere før det er rigtig interessant for os.

Det skal dog lige nævnes at T1 motoren er lidt mere modtagelig for kompressor end T4éren. But don´t ask me why!
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.