Jeg er den lykkelige ejer til en type 3, som er begyndt på noget underlige den seneste tid.
Efter at man har kørt med motorvejs hastighed i ca 1/2 time
og f.eks. kører fra motorvejen og lader bilen gå i tomgang
begynder olielampen at blinke. Den lyser altså ikke når man
kører og såsnart man blot giver moteren lidt omdrejninger
holder lampen op med at blinke. Problemet opstår aldrig
når man kører ved almindelig bykørsels hastighed.
Jeg har selvfølgelig checket olie standen og den er O.K.
Jeg har prøver at stille ventiler flere gange og skiftet olien
fra syntetisk til organisk, men ligemeget hjælper det.
Hvis der er nogen som har en ide til hvad der kan være årsag til dette, vil det glæde mig at hører fra jer.
Med vwenlig hilsen
Gert Jørgensen
PS.: Tilbage i 80'erne kørte der i Københavns området
en orange type 1 med sænket tag og selvmordsdører.
Den var også udstillet i Forum på Custom Show, samt
vist nok vundet præmier både i Sverige og Danmark.
Er der nogen som ved om denne bil findes endnu, samt hvor i landet..........
Efter at man har kørt med motorvejs hastighed i ca 1/2 time
og f.eks. kører fra motorvejen og lader bilen gå i tomgang
begynder olielampen at blinke. Den lyser altså ikke når man
kører og såsnart man blot giver moteren lidt omdrejninger
holder lampen op med at blinke. Problemet opstår aldrig
når man kører ved almindelig bykørsels hastighed.
Jeg har selvfølgelig checket olie standen og den er O.K.
Jeg har prøver at stille ventiler flere gange og skiftet olien
fra syntetisk til organisk, men ligemeget hjælper det.
Hvis der er nogen som har en ide til hvad der kan være årsag til dette, vil det glæde mig at hører fra jer.
Med vwenlig hilsen
Gert Jørgensen
PS.: Tilbage i 80'erne kørte der i Københavns området
en orange type 1 med sænket tag og selvmordsdører.
Den var også udstillet i Forum på Custom Show, samt
vist nok vundet præmier både i Sverige og Danmark.
Er der nogen som ved om denne bil findes endnu, samt hvor i landet..........