Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Rustfri bremseslanger

Tags:
No tags yet.

(permalink) spliff Member
Skrev for 54 years siden | | | |
er jo ok sexet.....og skulle også gerne give en bedre føling med bremseeffekten...MEN kan de synes?. Nogle gange er de jo lidt sære i synshallen....

Er der nogen der har erfaring med disse...og er de pengene værd??
(permalink) micha racing Member
Skrev for 54 years siden | | | |
de kan ikke synes da man ikke kan se om de er iorden inden under det rustfri beklædning. men man kan da prøve

mvh thomas
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Vi er ikke vilde med dem i synshallen. Og helt ærligt, de passer ofte ikke ordenligt i længden, er stive og irriterende.
Hvor kommer de fra,- Kina ? Taiwan ? Hvor betryggende synes du selv det er ?
Køb du noget hvor der står ATE, Girling eller Lockheed på det har virket i mange år.
Jeg ved godt de bruges på racerbiler verden over. Men jeg vil tro at det er nogen andre end dem vi får billigt. Hvis du kan skaffe noget dokumentation om at de har en DOT, SAE, eller andet kendt godkendelse er det ikke noget problem. Eller godkendt af en eller anden motorsports organisation ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) spliff Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Hej igen

Jeg har nu talt med CSP som siger :

"They are made in Germany and supplied with all necessary TUV-papers."

Er det mon godt nok til synsfolkene?? Er de TUV papirer gangbare i synshallen... eller er det en individuel sag?
(permalink) Germanlook Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Slanger af denne type anvendes på den ny Harley Davidson New Revolution (til 390k kr!), så DE må jo være godkendt til gadebrug. Desuden fåes de i korrekte længder hos Kerscher og CSP (og åbenbart også med T
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 54 years siden | | | |
Harley Davidson ? Kan nogen huske at det tyske blad Motorrad, for nogen år siden kørte en af de 100000 km. test som tyskerne bruger. De opgav at gennemføre testen efter nr. 2 motor på HD-en.
Jo T
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.