er jo ok sexet.....og skulle også gerne give en bedre føling med bremseeffekten...MEN kan de synes?. Nogle gange er de jo lidt sære i synshallen....
Er der nogen der har erfaring med disse...og er de pengene værd??
de kan ikke synes da man ikke kan se om de er iorden inden under det rustfri beklædning. men man kan da prøve
mvh thomas
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Vi er ikke vilde med dem i synshallen. Og helt ærligt, de passer ofte ikke ordenligt i længden, er stive og irriterende.
Hvor kommer de fra,- Kina ? Taiwan ? Hvor betryggende synes du selv det er ?
Køb du noget hvor der står ATE, Girling eller Lockheed på det har virket i mange år.
Jeg ved godt de bruges på racerbiler verden over. Men jeg vil tro at det er nogen andre end dem vi får billigt. Hvis du kan skaffe noget dokumentation om at de har en DOT, SAE, eller andet kendt godkendelse er det ikke noget problem. Eller godkendt af en eller anden motorsports organisation ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Hej igen
Jeg har nu talt med CSP som siger :
"They are made in Germany and supplied with all necessary TUV-papers."
Er det mon godt nok til synsfolkene?? Er de TUV papirer gangbare i synshallen... eller er det en individuel sag?
Slanger af denne type anvendes på den ny Harley Davidson New Revolution (til 390k kr!), så DE må jo være godkendt til gadebrug. Desuden fåes de i korrekte længder hos Kerscher og CSP (og åbenbart også med T
Harley Davidson ? Kan nogen huske at det tyske blad Motorrad, for nogen år siden kørte en af de 100000 km. test som tyskerne bruger. De opgav at gennemføre testen efter nr. 2 motor på HD-en.
Jo T
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.