Iorden Rolf, det var nøjagtig det jeg gjorde, men jeg drejede
røret 15mm lavede 3 punktsvejsninger, prøvesamlede det hele
for at se om det passede, det gjorde det ,men skulle den ha haft lidt mere var det jo nemt at lave om når den kun var punktet på ..men det passede heldigvie, af med forbroen igen
fuldsvejs med fuld knald på , det er sgu noget der skal kunne holde det her.Saml og kør vær forberedt at det går ud over
selvopretningen, skal dette undgås er droppede spindler den
eneste løsning, men efter jeg har fået varevognsdæk på kører
den helt respektabelt, der har altså også en del at sige, jeg tør ikke race med 208 km/t som den tyske gule panelvan
men 150 kan godt gå , men det er spændende, bilen er jo bygget til 120-30 MAX, Husk lige at skære hjælpestyrehuset af
det skal også drejes lidt ved exstrem sænkning ellers banker
stryrearmene i på længdevangerne.
mht til i bag se "TECH" på
http://www.oldbus.subnet.dkring evt hvis der er noget i ikke forstår