hej derude...
har lavet en 1914 moter og er kommet til bagpartiet. er kommet i tvivl om hvilken tarm slyng/bag potte man skal vælge for at få det bedste resultat... håber i kan hjælpe mig på sporet eller ligger inde med noget vildt...
Det kommer an på hvilke topstykker du kører med, hvis det er standart som bare er boret til 1914, så kan du køre med standart potte eller et lille størrelse tarmslyng. hvis du kører med f.eks. 044 toppe skal du min. bruge 1 1/2 tomme tarmslyng udstødning ellers brænder du dine ventiler.
Er dien ventiler 42x37.5 eller større skal du op i noget merged 1 5/8 tomme(41) for at komme af med gassen.
Mange sparer når det kommer til udstødningen, lyt til et godt råd og køb en god kvalitet, det betaler sig i længden.
jeg har noget liggende, se : komplet Longblok med udst
hej karmann.. var ovre og kigge på din annonce.. den pot" er da ikke til at ´sætte på en sænket bobbel. raver den ikke for langt nedenud?? tænker på om den ikke rammerjorden.
Den sidder lige under den ene bagskræm, jo den er tæmmelig lav, men ser kanon ud. hvis man altså er til det amerikanske look med stor motor og standard højde bag.
Du skal klippe topskudne, hver uge.. Konsekvent.. eller stikker de af fra dig.. og så må de gerne stå i lidt stenet jord.. Ellers så klør du bare på!!..
R
Sludder - det er da topskuddene der skal bruges :)
Pot er da ulovligt
-------------------------------------------
40818888
gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner