Hvis jeg skal bruge en dansk-registreret T1-bund, født med IRS og bærekugle-forbro, hvilke T1'ere er jeg så på udkig efter? Hvornår kom de første til landet?
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
Det er kun dem med automatgear, der har IRS og forbro.
-og så lige dem der blev exporteret til USA fra 68 og frem.
Rune
-------------------------------------------
Independent Rear Suspension...
4-leddet bagtøj..
Rune
-------------------------------------------
[quote author=Fastoldvw link=board=teknik;num=1037376887;start=0#1 date=11/15/02 kl. 18:16:24]Det er kun dem med automatgear, der har IRS og forbro.
-og så lige dem der blev exporteret til USA fra 68 og frem.
Rune
OK tak.
Hmmm, er det almindeligt og lovligt at montere manuelle gearkasser i automatgears-bilerne?
Hvad er den tidligste årgang med automatgear, 68 som US-spec.?
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
Lovligt , JA.
Men årgangen ka je skutte huske. Mener dog det må være 68.
8. måned ´68 (´69 model) kom de..
Bundene har ikke noget rør til koblingskablet!
Poienten er at jeg vil starte, helt fra bunden, på en ny kitcar.
Jeg har allerede en bund med svenske papirer fra 56, men jeg lidt nervøs for afgifter og godkendelse af 4-ledet bagtøj og balljoint forbro (større sporvidde).
Er det bare mig der går og bekymre mig for meget, eller har jeg ret i at sådan en dansk 68'er ville gøre livet meget, meget lettere ???
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
bare se at komme igang, det største problem jeg kan se er at du skal betale 180% afgift i stedet for 105% afgift når bilen engang skal vurderes.
Ombygningerne af bunden har aldrig givet problemer mht. syn ( bare det er lavet ordentligt)
[quote author=VWMorten link=board=teknik;num=1037376887;start=0#8 date=11/16/02 kl. 10:25:02]bare se at komme igang
Jeg må først lige have samlet og solgt spyderen - øhhh, hva sidder jeg egentlig her for?
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060