Dele og tilbehør, nu endnu flere
Det var mig uden login ovenfor.
du kan maile:
thomasninjapunk@hotmal.com
-------------------------------------------
It's not just a car
It's a volkswagen...
Tlf: Enoghalvtres Tooghalvfems Seksogfyrre Seksogfirs
Hej
Dørene er ikke ens. Der er profiler indv. fra før 55 og lukkemekanismen er også forskellig. Desuden er det udv. håndtag også lidt anderledes. Det er temmelig svært at skaffe rustfrie døre fra før 55, men jeg ved at Allan Wind og VWMorten har nogle.
Hilsen Steven.
Stadig mange dele til salg!!!
Hej Martin
Jeg har en komplet tændingslås fra 60´erne, men ikke den type som der er på dit billede. Den du har er tilbehør, så man ikke kan dreje rattet uden nøglen er i.
Jeg har ikke det du mangler til pedalerne.
Hilsen Steven.
Sælges fortsat!!!
Kom med bud!!!
Du skulle vel ikke også ligge inde med et roofrack,lav model?? :lol:
Hej
Det har jeg desværre ikke.
Hilsen Steven.
Hej
Mange dele haves fortsat.
Hilsen Steven.
Ingen som mangler nogle dele?
hej steven,
jeg mangler et førersæde til en 53'er med det stof der er på billedet (ved ikke hvad det hedder) eventuelt bare stoffet, da det er det der er slidt helt i stykker.
derudover kunne jeg godt bruge en original gearstang og et radiogitter uden hul i (som det ses på foto har et eller andet kvaj engang monteret tankmåleren lige midt i radiogitteret hvilket jo ikke ser så pokkers fikst ud...)
[quote:02009ec173="JK"]hej steven,
jeg mangler et førersæde til en 53'er med det stof der er på billedet (ved ikke hvad det hedder) eventuelt bare stoffet, da det er det der er slidt helt i stykker.
derudover kunne jeg godt bruge en original gearstang og et radiogitter uden hul i (som det ses på foto har et eller andet kvaj engang monteret tankmåleren lige midt i radiogitteret hvilket jo ikke ser så pokkers fikst ud...)[/quote:02009ec173]
Hej
Jeg har en original lige gearstang til en 53-55 ovaler.
Jeg har også højttalergrillen, der er dog lidt pletter i kromen.
Kan du evt. tage et bedre billede af sædet så jeg kan se om jeg har et magen til?
Hilsen Steven.
det er start 60'er sæder der sidder i bilen ( jeg var ved og købe den for 4 år siden )
[quote:958cbb7b61="DOKA"]det er start 60'er sæder der sidder i bilen ( jeg var ved og købe den for 4 år siden )[/quote:958cbb7b61]
Hej
Ok, synes også det lignede dem.
Så er jeg også leveringsdygtig i et stk. matchende sæde uden huller.
Hilsen Steven.
50904395.
Doka: OK der kan man se - tak for opklaringen :-)
...ja nu er den blå 53'er kommet hjem til mig og bo - dejlig bil!
Steven: Tak, det lyder godt - jeg ringer en af dagene.
mvh
JAKOB
Hej Jakob
Ok, du kan bare ringe så vi kan aftale nærmere.
Hilsen Steven.
Jo! jeg mangler bla. nogle adaptere, der går fra 5huls Fuchs til 5huls 67´r bug. (har lavet et indlæg)
Derudover kunne jeg godt bruge et par pæne forchromede viskerarme samt chromeplade til under bagagerumsklap til selvsamme :wink: og skulle du lige ligge inde med et par pæne stenslagsbeskyttere i ok kval. til forskærme, så ville det da heller ikke være helt af vejen :D
[quote:c911e29d57="Bughead"]Jo! jeg mangler bla. nogle adaptere, der går fra 5huls Fuchs til 5huls 67´r bug. (har lavet et indlæg)
Derudover kunne jeg godt bruge et par pæne forchromede viskerarme samt chromeplade til under bagagerumsklap til selvsamme :wink: og skulle du lige ligge inde med et par pæne stenslagsbeskyttere i ok kval. til forskærme, så ville det da heller ikke være helt af vejen :D[/quote:c911e29d57]
Hej
Jeg har desværre ingen af de dele.
Hilsen Steven.
Stadig til salg.
Sælges for højeste bud!!!
Hej
Stadig til salg!!!
Hilsen Steven.
Stadig meget til salg, kom med bud!!!
har du en liste med billeder der dur???
[quote:49277721d4="Gubbidubbi"]har du en liste med billeder der dur???[/quote:49277721d4]
Hej
Jeg ved ikke hvad der er galt, men hvad mangler du? Så kan jeg maile dig en liste med billeder.
Hilsen Steven.