Er der nogen som har lyst til at dele deres erfaringer med at køre til syn med droppede spindler? Er det ok, eller skal jeg have skiftet tilbage til de orginale :wink: :?:
Toke
Jeg kørte til syn med droppede spindler og justerbar forbro, og viste papirene for forbro samt skivebremser 8) men havde dummet mig da jeg havde justeret forbroen op til noget der lignede std. højde :roll: for på grund af de droppede spindler manglede jeg fjedervandring op der stod 4synsfolk og kløede sig i toppen over hvordan det kunne være :roll: de så aldrig spindlerne 8)
Så hvis den har en rimelig køre højde ser de det ikke.
Det vil jo kræve at synsmændene har indgående kendskab til den enkelte bilmodel. Og det har vi ikke.
Hvis det ellers ser og kører fornuftigt er det nok ikke noget problem. Men lad være med at spørge.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Min bil er synet og godkendt med konstruktive ændringer selv om der stod "Race Only" med stoer bogstaver i spindlerne. Forbroen stod i midten (jopex forbro)
G.
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
Har synet flere biler med drop spindler (både CP og svejste) uden problemer, bare lygte højden er 50 CM fra under kant af lygte.
/kew
-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
Tusind tak for svarene, så må jeg bare ud med målepinden. :D