Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  pakninger

Tags:
No tags yet.

(permalink) Buggy-mikael Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Har 1200 motor som jeg har fået fræset op til 1776 ligeledes toppe,
hva så med pakninger sliber man dem sammen med karborondum og så ellers bare noget flydende pakning og hvor meget spænder man toppene er med std. komp?
-------------------------------------------
2292 6383
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Du bruger bare samme metoder som på en std. motor.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Buggy-mikael Member
Skrev for 21 years siden | | | |
OK Frank men std. skriver du nu er jeg jo ikke vant til blæsekølet vwer de org. pakninger er jo for lille så en mere præsis beskrivelse vil lette mig for mange bekymringer!!
På forhånd tak og ja vi ses vel til MIB stumpe marked.
Mvh.Mikael
-------------------------------------------
2292 6383
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 21 years siden | | | |
I bunden af cyl. bruger silicone toppen pudser man lige sammen med topstykket, som du selv er inde på.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.