Kit og Buggyservice, Bent
Er der andre end mig der har problemer med at få fat i Bent fra Kit og Buggy Service? 8611 4491 melder hele tiden optaget, og han er ikke til at træffe på mobilen.
Send ham en email - det plejer at virke for mig.
bent@kitogbuggyservice.dk
~Mette
-------------------------------------------
~Mette

Ahemmm. Med mulighed for at støde nogle mennesker herinde, forsøger jeg lige alligevel. Må nok indrømme, at jeg personlig er lidt træt af den manglende forståelse for K&B Service.
Større varer såsom glas, skærme og andre skrøbelige dele, foretrækker jeg at afhente selv. Derved kommer man også til at overhøre de samtaler han fører pr. telefon.
Han skal svare på hvilket gevind der er på et tændrør, hvilke dæk man kan montere på en standard fælg osv.
Der skal selvfølgelig være tid til det hele, også spørgsmål af enhver karakter.
Men måske derfor er netop hans telefon så ombejlet. Man har jo aldrig oplevet at meldingen fra hans side er: Tænk selv
Vær dog istedet positiv over hans store lagerbeholdning, hans viden om de ting han sælger. Det er trods alt nogle gamle biler vi drøner rundt i.
Så lidt "give and take"
Så lidt give and take.
Jesper Fogt
Hej Jesper
Hvor læste du, at der ikke var nogen, der havde forståelse for at Bent har travlt?
Det tror jeg da, at vi alle sammen har forståelse for.
Men jeg kan da også godt forstå at "nye" folk der kommer til og som ikke ved, hvor travlt Bent egentlig har, kan undre sig over hvorfor det kan være så svært at få kontakt til Bent.
Men nu har du jo i hvert fald fuldstændig skåret det ud i pap :!:
- - men men mon ikke spørgsmålet kommer op igen med tiden, og så kan det jo være, at du har forståelse for at folk, der ikke har erfaring med at handle med Bent kan undre sig..
~Meude
-------------------------------------------
~Mette

Jeg er en af dem der kunne finde på at stille de dumme spørgsmål som Jesper nævner. -og ja, det kan være at der er spildt 5 minutter på at forklare mig nogle ting man kan finde ud af ved at bladre på vwnettet. -Men når man som newbie nu ringer og spørger efter en ting, og man åbentlyst er ved at købe en forkert del til formålet, så er det sgu da meget rart at der er stadig eksisterer god kunde-service.
-Skriv en mail til Bent og hav lidt tålmodighed, -det virker!.... :D
:mrgreen:
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
Når jeg lige reagerer, har det følgende årsag.
Det er jo ikke første gang at K&B´s telefon er omtalt her.
Og Mette, du har ret. Hvis man ikke har stået i Bents kælder og hørt hvordan telefonen bimler hos ham, kan man selvfølgelig undre sig over han ikke tager den.
Jeg mener oz, at der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar. Og den der ikke spørger, bliver ikke klogere.
Jesper Fogt
Ok, det er fair nok, at han har meget travlt, og at mange ringer og stiller "dumme" spørgsmål. Jeg har nu forgæves forsøgt at få fat i manden i 5 dage. Han har svaret på en mail, hvor han selv stiller mig et spørgsmål, men efterfølgende ikke en lyd fra ham. Jeg mener bare ikke man kan drive forretning på en sådan måde. Man kan jo sige, at der nemt kan opstå noget uventet med ens bil, og skal man så gå og vente 5 dage før man overhovedet får bestilt reservedelen? Han burde måske overveje at ansætte en ekstra medarbejder!
Det er Ok, at der er nogle som støtter ham og mener at der bliver stillet for mange "dumme" spørgsmål, og at det er synd for Bent. Gå et andet sted hen og slik røv....!
-Jeg kan udemærket forstå at er hammer-frustrerende at "ligge stille" i 5 dage fordi der er ventetid på stumper, men mon så ikke man skulle køre i noget andet end sådan noget gammelt lort?
Køb dine stumper et andet sted, eller lav en forretning selv, hvis du er så skide dygtig til det!
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
Thomas-100
Du misser pointen en smule. Det har ikke noget at gøre med "dumme" spørgsmål eller ej. Men forbi [u:481f491bd1]der er [/u:481f491bd1]masse spørgsmål, hvad enten du er nybegynder eller øvet. Derfor tror jeg der går der en masse telefontid på den konto.
Med hensyn til at slikke røv...tjae
Jesper Fogt
Du har jo misforstået det Homersimpson. Jeg er sku udmærket godt klar over hvordan det hænger sammen, og har heller ikke noget imod at jeg skal vente på nogle reservedele. Det irriterer mig bare grusomt, at man skal vente 5 dage uden noget svar, bare for at få bestilt varen, herefter kommer så ventetiden på reservedelen. mit opfattelse af at drive forretning, ligger bare over i en hel anden boldgade. Jeg fik sku helt sved på panden da jeg kom til at tænke på hvad der ville ske hvis man enten havde glemt en vigtig detalje eller ville annulere orderen, efter man endelig havde haft ham i røret.
Jeg skrev at jeg godt forstod at du var irriteret over at skulle vente, men verden ligger nok sadan at der ikke er sa mange penge i at saelge vw-dele, at man kan have en hel haer af ekspedienter ansat. Derfor maa kunderne finde sig i at vente i ventetid ved spidsbelastningsperioder. Og det er vel hvad det er nu, hvor alle skal have vw'en korerklar. Hele vinteren, hvor det var koldt og man ringede var der aldrig problemer med at komme igennem :!:
-Dette er forstaelse for egetlige forhold, og det har ikke en skid med rovslikkeri at gore. Og det var lige praecis her du er gal paa den!
-Da vi lever i et land med fri konkurence kan du da bare ringe til Dennis fra Bugservice, eller faa fat i CSP i Tyskland. De har tonsvis af dele de gerne vil saelge til dig, og de sender helt sikkert til jylland ogsaa!
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
Jeg kunne altså ikke lade være med lige at kommentere dette emne...
Jeg har handlet med Bent flere gange og har altid syntes at jeg har fået en god service og alt det der....men jeg må godt nok indrømme at det måske kunne være en idé for ham at ansætte en ekstra medarbejder..?
Jeg bestilte bremser til min bobbel for 10 dage siden, det var en mandag, han skulle have dem specielt hjem, da jeg snakkede med ham om fredagen var alt i orden og jeg ville have tingene tirsdag... jeg har endnu ikke hørt noget, kan heller ikke få fat i ham hverken pr. tlf. eller mail...
Mvh Ole...
bent er en flink mand så vidt jeg har bemärket(ööhh nej jag har ikke rövsmag i munden) pröv at bestille varer her i sverige hos de firmaer der har 5 sälgere ansat. det gär hurtigt!!!!men det tar satans lang tid når man skal til at sende ting retur fordi 50% er forkert. nå ja det koster forresten også en dejlig slant at retunere!!!
Jeg er igang med min chesil speedster, og det ved de sgu da slet ingen ting om her i sverige. bent derimod. tja han ved alt. Det er muligvis mig der har snakket med ham når der har väret optaget. men der kommer altså ikke en undskyldning herfra. som nävnt för her. sälg jeres gamle lort eller stop brokkerriet.
see ya
Anonym skrev:
bent er en flink mand så vidt jeg har bemärket(ööhh nej jag har ikke rövsmag i munden) pröv at bestille varer her i sverige hos de firmaer der har 5 sälgere ansat. det gär hurtigt!!!!men det tar satans lang tid når man skal til at sende ting retur fordi 50% er forkert. nå ja det koster forresten også en dejlig slant at retunere!!!
Jeg er igang med min chesil speedster, og det ved de sgu da slet ingen ting om her i sverige. bent derimod. tja han ved alt. Det er muligvis mig der har snakket med ham når der har väret optaget. men der kommer altså ikke en undskyldning herfra. som nävnt för her. sälg jeres gamle lort eller stop brokkerriet.
see ya
Hehe... fair nok, men har du set dato´en for sidste indlæg før dit? Hehe..
Hvorfor bliver sådan en gammelt indlæg ikke slettet? Det har ikke relavans mere, syntes jeg. Jeg har ingen problemer haft med Bent, han skal have en stor ros herfra med Albert Swann neck sidespejle når ingen andre kunne. Og de kom fra Termostaterne på kun 10dage fra bestilling til lev. på min adr.
Hurtigt og smertefrit, god service og kontakt.
Split
Bent er der ikke spor i vejen med, har selv stået i hans kælder hvor
telefonen ganske rigtigt ringer konstant.
Det der ofte er problemet, er kvaliteten på delene.
Jeg ved, at det ikke er Bent's skyld men tag nu f.eks min nye forkofanger;
Jeg spurgte (i en mail !) Bent hvad det bedste var, som man kunne købe for penge.
Jeg er træt af det dér low-cost skidt, som ruster så snart duggen falder,
så jeg ville have noget ordentligt denne gang.
Bent solgte mig det bedste han havde, forkromet i
Vi skal nok pege på os selv, vores forældre og bedsteforældre.
Det er deres skyld at vi næsten kun kan købe elendige dele. Hvis man/vi havde sagt fra for mange år siden havde fabrikanterne været nødt til at lave nogen bedre når de ikke kunne sælge dem.
Men historien gentager sig med alle de butikker der findes med uoriginale dele til alle biler og butikkerne går strygende.
Mange danskere brokker sig over bilafgifterne.
Så pas på den bil I har og kør i den i 30 år. Så skal afgifterne nok falde, men så længe politikerne kan få nogen til at skifte bil hver 2-5 år så sker der ingenting.
Nej jeg skal nok tie nu --
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Hvorfor skal du tie ...?
Du har jo helt ret - som så mange gange før.
Det koster tid og kræfter at bearbejde folks holdninger - så det er da rart med en VW-spindoktor...
Frank_Andersen skrev:
Mange danskere brokker sig over bilafgifterne.
Så pas på den bil I har og kør i den i 30 år. Så skal afgifterne nok falde, men så længe politikerne kan få nogen til at skifte bil hver 2-5 år så sker der ingenting.
quote]
Det er jo nok også derfor Staten DK vælter ud med så meget salt om vinteren. DK med Verdens højeste bil afgift og masser af salt på vejene så de dyr købte biler ruster hurtigt. Så det er en smart pengemaskine for Knold og Skvats synspunkt!
Og se ofte hvor flotte biler er oppe fra med lak og polish og aerodynamisk, men nede fra en masse kanter og hulrum dårlig aerodynamik lige et sted for fugt og salt, og stål ormene trives.
Så lad os få flere VW type1 bunde i rustfri stål og så glasfiber på.....
Nu kommer de fleste dele jo fra mexico og brasillien. Derovre kører bilerne jo som hverdags slæder.
min polo får sgu ikke originale bremseskiver til 300 kr stk, der ryger bare nogle på til 79,- stk. Netop fordi det bare er en hverdags bil der ikke betyder noget for mig.
Hvis ikke bobler osv stadig kørte rundt som taxa'er i mexico, var der nok ikke så mange uoriginale dele og billigt bras.
Frank_Andersen skrev:
.
Mange danskere brokker sig over bilafgifterne.
Så pas på den bil I har og kør i den i 30 år. Så skal afgifterne nok falde, men så længe politikerne kan få nogen til at skifte bil hver 2-5 år så sker der ingenting.
Jeg tror ikke den holder hvis man ser total økonomisk på hvad det vil koste at holde en bil i tip top stand i så mange år i forhold til at skifte den engang i mellem. Begynder man derudover at prissætte ting som sikkerhed og komfort hænger regnestykket slet ikke sammen.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
SorenJ skrev:
.
Jeg tror ikke den holder hvis man ser total økonomisk på hvad det vil koste at holde en bil i tip top stand i så mange år i forhold til at skifte den engang i mellem. Begynder man derudover at prissætte ting som sikkerhed og komfort hænger regnestykket slet ikke sammen.
Min fars fætter (ja ja, langt ude) prøvede det kunststykke og pralede ved en familiesammenkomst. Han havde holdt en Volvo kørende i 36 år for ca. kr. 127.000, han havde gemt alle boner i tidens løb. Det skal være usagt om det virkelig var rigtigt, men jeg synes det lød ret syret. Det var blevet en hel principsag for ham, men han var så pensionist på det tidspunkt med et sparsomt kørselsbehov.
Men som Søren også skriver er der lige det der med sikkerhed og komfort.
Uden at have regnet på det tror jeg at når jeg sidder til familiefester og hører at mine onkler, tanter, svogre ikke regner det for noget at deres bil taber 20-50.000 kr om året. Så tror jeg at man alene der kunne spare mange penge ved at beholde den.
Når jeg så har givet 12.500 for min 82´er Polo og stukket den 4 nye støddæmpere og hjullejer og kørt 100.000 km i den siden 1999. Så tror jeg ikke jeg behøver lommeregner for at regne ud hvem der har kørt billigst.
Men den var nok ikke så komfortabel som deres Audi eller Toyota at køre til Rumænien i, to gange endda.
Komfort og sikkerhed ? Ja men det er nu sjældent det er bilens skyld man kører galt.
Vinteren kommer jo altid bag på mange. Men der er jo også nogen der bliver ved med at køre ind under lastbiler der drejer til højre.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Men der er jo også nogen der bliver ved med at køre ind under lastbiler der drejer til højre.???
Desværre gør man det vist kun een gang - uden mulighed for at lære af erfaringen, men det er ganske rigtigt mærkeligt at cyklister holder på deres ret i den situation....
-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M