Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Motorproblem type 2

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Når jeg accelerer, kommer der en del rystelser i motoren (kan endda mærkes i gaspedalen) i et bestemt omdrejnings interval. Det vil sige rystelserne/vibrationerne forsvinder ved overskridelse af en vis hastighed/omrdrejninger.

Jeg har konstateret, at generatoren og blæserkabinettet er løst siddende (dette er pludseligt opstået). Jeg kan rokke generatoren ca. 5mm, når jeg tager fat i svinghjulet og samtidig rykker blæserhuset sig.

Når motoren går i tomgang, slår kilremmen fordi den er blevet så løs.

Er der nogen der har et bud på hvad problemet kan være !?!

- Kan det være en sprængt ventilatorrem eller løsnede monteringsskruer (og hvor sidder de så !?! ).

Kan man komme ind i blæserhuset, uden at skulle have motoren ud først ?


På forhånd tak

Tom
Søborg
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Det kunne tyde på at den trænger til at få motoren taget ud og få alt det løse spændt fast og udskift det den har ødelagt.
Kontroller kobling, trækakselled og gearkasseophæng når du har det hele ude.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 21 years siden | | | |
Tak for svaret !

Jeg vil forsøge at finde en i området, der vil hjæpe mig med at få motoren ud !

Hilsen

Tom
Søborg

Reply

You must log in to post.